Revolution-Designer Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Oke, let wel op dat je het alleen doet wanneer je zo'n programma er op hebt staan hé. Hoe bedoel je? De foutmelding is er nog steeds. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Oke, let wel op dat je het alleen doet wanneer je zo'n programma er op hebt staan hé. Hoe bedoel je? De foutmelding is er nog steeds. Heb je een programma genaamd; * BootXP * LogonUI Boot Randomizer op je pc, of een ander programma die je systeem skins en dergelijke aanpast? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik had ongeveer 4-5 maanden geleden BootXP geïnstalleerd en mijn bootscreen gewijzigd. Toen ik het programma heb verwijderd bleef de bootscreen aangepast. Tot nu toe want ik heb dat /KERNEL= verwijderd en nu is mijn bootscreen weer normaal maar de foutmelding van Windows Service Pack 3 is er nog steeds. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik had ongeveer 4-5 maanden geleden BootXP geïnstalleerd en mijn bootscreen gewijzigd.Toen ik het programma heb verwijderd bleef de bootscreen aangepast. Tot nu toe want ik heb dat /KERNEL= verwijderd en nu is mijn bootscreen weer normaal maar de foutmelding van Windows Service Pack 3 is er nog steeds. Installeer BootXP, en zet weer die bootskin hoe je hem had. Restart je computer en zet hem daarna "met" BootXP weer terug naar je standaard. Verwijder daarna BootXP . Dat moet helpen. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Ik had ongeveer 4-5 maanden geleden BootXP geïnstalleerd en mijn bootscreen gewijzigd.Toen ik het programma heb verwijderd bleef de bootscreen aangepast. Tot nu toe want ik heb dat /KERNEL= verwijderd en nu is mijn bootscreen weer normaal maar de foutmelding van Windows Service Pack 3 is er nog steeds. Installeer BootXP, en zet weer die bootskin hoe je hem had. Restart je computer en zet hem daarna "met" BootXP weer terug naar je standaard. Verwijder daarna BootXP . Dat moet helpen. Nu snap ik het. Ik zal het even snel doen. Edit: Mag het ook een andere bootscreen zijn? Bewerkt: 9 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik had ongeveer 4-5 maanden geleden BootXP geïnstalleerd en mijn bootscreen gewijzigd.Toen ik het programma heb verwijderd bleef de bootscreen aangepast. Tot nu toe want ik heb dat /KERNEL= verwijderd en nu is mijn bootscreen weer normaal maar de foutmelding van Windows Service Pack 3 is er nog steeds. Installeer BootXP, en zet weer die bootskin hoe je hem had. Restart je computer en zet hem daarna "met" BootXP weer terug naar je standaard. Verwijder daarna BootXP . Dat moet helpen. Nu snap ik het. Ik zal het even snel doen. Edit: Mag het ook een andere bootscreen zijn? Nee, dan zal Service Pack 3 nog steeds zeuren. Even op standaard, en als SP3 is geïnstalleerd kan het weer . Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2008 (bewerkt) Dit is onmogelijk, 843 pagina's aan bootskins en ik moet er eentje vinden. Laat maar, dit kan niet. het is onmogelijk om 1 bootskin te vinden tussen 6743 andere bootskins. Bewerkt: 9 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Dit is onmogelijk, 843 pagina's aan bootskins en ik moet er eentje vinden.Laat maar, dit kan niet. het is onmogelijk om 1 bootskin te vinden tussen 6743 andere bootskins. Zoals ik zei, kies er gewoon 1... en meer niet... Daarna restore je hem weer naar standaard... that's all. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Nog steeds die vervelende rot foutmelding! Ik heb dus BootXP of Bootskin geïnstalleerd, toen heb ik een nieuwe bootscreen van de site gedownload en die heb ik ingesteld. Daarna heb ik de PC opnieuw opgestart en heb ik de oude bootscreen ingesteld en Bootskin verwijderd. Nu krijg ik dus nog steeds de foutmelding! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Nog steeds die vervelende rot foutmelding! Ik heb dus BootXP of Bootskin geïnstalleerd, toen heb ik een nieuwe bootscreen van de site gedownload en die heb ik ingesteld. Daarna heb ik de PC opnieuw opgestart en heb ik de oude bootscreen ingesteld en Bootskin verwijderd. Nu krijg ik dus nog steeds de foutmelding! De standaard Windows XP bootskin zie je nu? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Nog steeds die vervelende rot foutmelding! Ik heb dus BootXP of Bootskin geïnstalleerd, toen heb ik een nieuwe bootscreen van de site gedownload en die heb ik ingesteld. Daarna heb ik de PC opnieuw opgestart en heb ik de oude bootscreen ingesteld en Bootskin verwijderd. Nu krijg ik dus nog steeds de foutmelding! De standaard Windows XP bootskin zie je nu? Ja, de normale. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Nog steeds die vervelende rot foutmelding! Ik heb dus BootXP of Bootskin geïnstalleerd, toen heb ik een nieuwe bootscreen van de site gedownload en die heb ik ingesteld. Daarna heb ik de PC opnieuw opgestart en heb ik de oude bootscreen ingesteld en Bootskin verwijderd. Nu krijg ik dus nog steeds de foutmelding! De standaard Windows XP bootskin zie je nu? Ja, de normale. Oke, kan je is een lijstje geven van je programma's die je hebt geïnstalleerd? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Programma's: Utorrent 7-Zip 4.57 Adobe Reader 8.1.2 Nederlands Adobe Shockwave player Adobe Flash player 10 Plugin Adobe Flash player ActiveX AGEIA PhysX v7.09.13 AVG 7.5 BYOND CCleaner Dyynoplayer 0.8.6f Fraps Gamespy Arcade Java 6 update 4 Microsoft .NET Framework 1.1 Microsoft .NET Framework 2.0 Microsoft Compression Client Pack 1.0 for Windows XP Microsoft Office professional Editie 2003 Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack 1.0 Microsoft Visual C++ 2005 Mictosoft Visual C++ 2008 Mozilla Firefox Nvidia Drivers NvMixer PowerDVD Quicktime Realtek AC'97 Audio Spyware Doctor 3.2 Steam System Requirements lab Winamp Windows Internet Explorer 7 Windows Live Mail Windows Live Messenger Windows Media Format 11 runtime Windows Media player 11 Windows Service pack 2 Winrar Winzip Xfire Zune Desktop Theme Games: Command and Conquer 3 Command and Conquer Renegade Command and Conquer Red Alert 3 World of Warcraft Wrath of the Lich King Dat was veel typewerk. Bewerkt: 10 december 2008 door Revolution-Designes Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Zune Desktop Theme Zet je standaard Theme aan, en verwijder de Zune Theme. Dan moet het werken. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Zune Desktop Theme Zet je standaard Theme aan, en verwijder de Zune Theme. Dan moet het werken. Ik heb het normale Windows XP thema ingesteld en Zune Desktop Theme verwijderd maar geen verschil. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.