Dotz Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 (edited) Hoe start je de missie? En waar? Etc... Als je nog tips hebt zijn die ook welkom... Greetz Edited December 10, 2008 by Dotz Quote Link to post Share on other sites
ASPHALT Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Deze missie is anders dan de meeste missies, je moet hier namelijk auto's verzamelen voor Love Media's "Car-razy Car Give Away". Je dient in totaal zestien voertuigen naar hun garage te brengen. Voor elk voertuig krijg je een bepaalde geldsom, waarvan je hier een overzichtje kan vinden. Je vind er ook alle links naar de locaties van de voertuigen. Om te kijken welke voertuigen je al afgeleverd hebt, of welke je nog moet doen, vind je naast de garage deur een bordje met alle namen. Hier vind je de garage waar je de voertuigen heen moet brengen, hij ligt onderin in Staunton Island: Quote Link to post Share on other sites
Dotz Posted December 10, 2008 Author Report Share Posted December 10, 2008 (edited) TYVM! Nog 'n vraagje: 'K ben pas bij Staunton Island... Kan ik hem toch halen? Want sommige auto's staan alleen op het volgende eiland (Sorry naam kwijt ) Waar rijden de overige auto's rond? <Ik post nog namen van de auto's > Edited December 11, 2008 by Dotz Quote Link to post Share on other sites
Jorismartens Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 TYVM! Nog 'n vraagje: 'K ben pas bij Staunton Island... Kan ik hem toch halen? Want sommige auto's staan alleen op het volgende eiland (Sorry naam kwijt ) Waar rijden de overige auto's rond? <Ik post nog namen van de auto's > Die rijden we rond in Staunton. Als je geen zin hebt om te wachten vrees ik dat je moet cheaten :$ :$ Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts