Jump to content

(Zij)Missie Love Media

Recommended Posts

Deze missie is anders dan de meeste missies, je moet hier namelijk auto's verzamelen voor Love Media's "Car-razy Car Give Away". Je dient in totaal zestien voertuigen naar hun garage te brengen. Voor elk voertuig krijg je een bepaalde geldsom, waarvan je hier een overzichtje kan vinden. Je vind er ook alle links naar de locaties van de voertuigen. Om te kijken welke voertuigen je al afgeleverd hebt, of welke je nog moet doen, vind je naast de garage deur een bordje met alle namen.

Hier vind je de garage waar je de voertuigen heen moet brengen, hij ligt onderin in Staunton Island:

post-40486-1228919297.jpg

TYVM! :tu:

Nog 'n vraagje: 'K ben pas bij Staunton Island... Kan ik hem toch halen? Want sommige auto's staan alleen op het volgende eiland (Sorry naam kwijt :muur:) Waar rijden de overige auto's rond?

<Ik post nog namen van de auto's 0_0 >

Edited by Dotz
  • 1 month later...
TYVM! :tu:

Nog 'n vraagje: 'K ben pas bij Staunton Island... Kan ik hem toch halen? Want sommige auto's staan alleen op het volgende eiland (Sorry naam kwijt :muur:) Waar rijden de overige auto's rond?

<Ik post nog namen van de auto's 0_0 >

Die rijden we rond in Staunton.

Als je geen zin hebt om te wachten vrees ik dat je moet cheaten :$ :$ :-(:ch::engel: