ERRWINS Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Waar staan eigenlijk de savegames van GTA IV op de PC? Ik kan ze nergens vinden :S mvg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Als je even >>dit<< doorleest weet je waarom je de savegames neit vind. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Waarom denk je dat je ingelogd moet zyn by Games For Windows LIVE en RG SC ? Als je wilt opslaan moet je ingelogd zyn by LIVE dacht ik toch gelezen te hebben Maar staan je savegames niet ergens by Local Settings ? Gratzz Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Klik Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pemp Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Je kan ze wel vinden, C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames Het uitwisselen ervan weet ik nog niets van Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Het vinden van de savegames is inderdaad geen probleem, maar het uitwisselen ervan blijkt nog niet mogelijk te zijn. Gisteren heb ik dit topic aangemaakt, waar Ghost_Rider je ook al naartoe verwees. - Tevens verplaatst naar Savegame Aanvraag sectie. - Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts