serdar15 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hallo Gtagamerss , ik had eeen vraagje ik wil gta 4 op high kunnen spelen en dus wil een nieuw moederbord , videokaart , geheugen , processor ik zelf heb deze in gedachten willen julie meschien u eigen mening geven of deze ook dus echt gta 4 aan kon op high Moederborden Socket 775 - Asus P5QL SE 1 € 77,- CPUs Socket 775 Core 2 Quad Intel® Core™ 2 Quad Q6600 1 € 189,- Grafische kaarten ATI PCIe - Sapphire HD4850 1 € 149,- Geheugen DDR2-800 - Buffalo 4 GB DDR2-800 Kit via alternate.nl Mijn budget is 450 euro Alvast Bedankt M.v.G serdar Reageren
speedyj Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 hier ga je het wel mee redden Reageren
serdar15 Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 hier ga je het wel mee redden Dus hiermee red ik het echt heel goed hoeveel FPS denk je dat ik met dit haal M.v.g serdar Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Denk inderdaad dat High wel gaat lukken. Draaien doe hij zoiezo wel, dat is al heel wat! FPS, high, schat ik op +/- 30. Maar dat kan ik als niet IV speler niet precies bepalen. Bewerkt: 11 december 2008 door Sprunk Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hier haal je alles op high niet mee hoor. Ik heb ongeveer het zelfde en speel render op med en die andere op high. En dan heb ik tussen de 30-60 fps. Maar het is wel super pixellig. (AA gezeik) Om alles op high te spelen moet je een high end pc hebben. Dat is deze bij lange na niet. Reageren
serdar15 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Hier haal je alles op high niet mee hoor.Ik heb ongeveer het zelfde en speel render op med en die andere op high. En dan heb ik tussen de 30-60 fps. Maar het is wel super pixellig. (AA gezeik) Om alles op high te spelen moet je een high end pc hebben. Dat is deze bij lange na niet. Okej maar zit hij dan wel bij you vast of loopt het als een treintje Reageren
Limbolander Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Hallo Gtagamerss ,ik had eeen vraagje ik wil gta 4 op high kunnen spelen en dus wil een nieuw moederbord , videokaart , geheugen , processor ik zelf heb deze in gedachten willen julie meschien u eigen mening geven of deze ook dus echt gta 4 aan kon op high Moederborden Socket 775 - Asus P5QL SE 1 € 77,- CPUs Socket 775 Core 2 Quad Intel® Core™ 2 Quad Q6600 1 € 189,- Grafische kaarten ATI PCIe - Sapphire HD4850 1 € 149,- Geheugen DDR2-800 - Buffalo 4 GB DDR2-800 Kit via alternate.nl Mijn budget is 450 euro Alvast Bedankt M.v.G serdar Kan je beter een Intel E8400 core2duo 3.0 ghz halen want die Q6600 is niet zoveel zonder dat je die echt gaat overclocken, tevens weet ik niet waar jij je kast, voeding, dvd speler en harde schijf vanaf wil halen, maar dat allemaal uit een oude pc halen gaat je ook niet zoveel helpen. Met een budget van 450 is het echt niet mogelijk om een high end pc te bouwen voor GTA IV, dan spreek je al gauw over 1000 euro als je echt alles op high wilt spelen. Reageren
serdar15 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hallo Gtagamerss ,ik had eeen vraagje ik wil gta 4 op high kunnen spelen en dus wil een nieuw moederbord , videokaart , geheugen , processor ik zelf heb deze in gedachten willen julie meschien u eigen mening geven of deze ook dus echt gta 4 aan kon op high Moederborden Socket 775 - Asus P5QL SE 1 € 77,- CPUs Socket 775 Core 2 Quad Intel® Core™ 2 Quad Q6600 1 € 189,- Grafische kaarten ATI PCIe - Sapphire HD4850 1 € 149,- Geheugen DDR2-800 - Buffalo 4 GB DDR2-800 Kit via alternate.nl Mijn budget is 450 euro Alvast Bedankt M.v.G serdar Kan je beter een Intel E8400 core2duo 3.0 ghz halen want die Q6600 is niet zoveel zonder dat je die echt gaat overclocken, tevens weet ik niet waar jij je kast, voeding, dvd speler en harde schijf vanaf wil halen, maar dat allemaal uit een oude pc halen gaat je ook niet zoveel helpen. Met een budget van 450 is het echt niet mogelijk om een high end pc te bouwen voor GTA IV, dan spreek je al gauw over 1000 euro als je echt alles op high wilt spelen. Nou ik wil het niet op high spelen maar wel dat het goed gaat en de kast,voeding enz die ga ik ook allemaal halen maar bij budget voor de moederbord,videokaart,geheugen,processor is 450 euro dus wilt iemand meschien zoon lijstje maken voor mij via alternate.nl Alvast Bedankt M.v.g serdar Reageren
Woetsha Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Nou ik wil het niet op high spelen maar wel dat het goed gaat en de kast,voeding enz die ga ik ook allemaal halen maar bij budget voor de moederbord,videokaart,geheugen,processor is 450 euro dus wilt iemand meschien zoon lijstje maken voor mij via alternate.nlAlvast Bedankt M.v.g serdar Ik heb deze configuratie ook en ik speel GTA IV zonder haperingen en alles staat op hoogste instelling behalve Render Quality op medium. Ik speel het heel vlot op een resolutie van 1680x1050 (22"). En ik kan het je aanraden. Het is trouwens iets over je budget, maar dat is toch niet erg? Reageren
serdar15 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Nou ik wil het niet op high spelen maar wel dat het goed gaat en de kast,voeding enz die ga ik ook allemaal halen maar bij budget voor de moederbord,videokaart,geheugen,processor is 450 euro dus wilt iemand meschien zoon lijstje maken voor mij via alternate.nlAlvast Bedankt M.v.g serdar Ik heb deze configuratie ook en ik speel GTA IV zonder haperingen en alles staat op hoogste instelling behalve Render Quality op medium. Ik speel het heel vlot op een resolutie van 1680x1050 (22"). En ik kan het je aanraden. Het is trouwens iets over je budget, maar dat is toch niet erg? [afbeelding] OKej Bedankt Woetsha ik ga die kopen dus met deze kan ik probleemloos spelen en wat voor voeding heb jij op je pc want dan neem ik ook een andere voeding wat mijne is nu 600wat voeding Maar ik dacht dat de Q6600 beter was ? M.v.g serdar Bewerkt: 14 december 2008 door Thundercover Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) De twee hardware producten die jij hierboven aanbiedt, zat ik ook over te denken. Die videokaart lijkt me erg goed en die Upgrade Kit van Alternate lijkt me ook goed. Zelf had ik al een set samengesteld voor mezelf, maar ik neem aan dat deze ook goed is. Volgens mij is een 600watt voeding genoeg. Ik heb er zelf en 500watt voeding bij toegevoegd, ook dat is volgens mij voldoende. Bewerkt: 14 december 2008 door X-Qyeh Reageren
kevinwalter Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 het belangrijkste is video geheugen (ook de kaart) maar als je iv alle sop high wil spelen heb je meer dan 2gb nodig...... op een goeie resolutie Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Die XFX GeForce 9800GTX heeft 512 DDR3 geheugen. Natuurlijk zou het mooi zijn om alles op hoog te spelen, maar daarvoor moet ik een Super PC aanschaffen. Ik moet eerst maar eens aan geld zien te komen voor de pc die ik nu op het oog heb, mijn broer heeft iig met een 8800 van 256 GTA IV gespeeld en dat zag er mooi uit. Wel vertelde hij dat alles rond avond/nacht ging schokkeren, maar hij had dan ook alles erg hoog staan. Al met al is de pc die ik nu op het oog heb zo'n €550+/- euro.. Reageren
serdar15 Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 De twee hardware producten die jij hierboven aanbiedt, zat ik ook over te denken. Die videokaart lijkt me erg goed en die Upgrade Kit van Alternate lijkt me ook goed. Zelf had ik al een set samengesteld voor mezelf, maar ik neem aan dat deze ook goed is. Volgens mij is een 600watt voeding genoeg. Ik heb er zelf en 500watt voeding bij toegevoegd, ook dat is volgens mij voldoende. Ej ik had nog een vraagje die XFX GeForce 9800GTX is dat een groot videokaart want ik heb een Midtower moet ik nu een bigtower kopen of past tie wel op midtower' Alvast bedankt M.v.g serdar Reageren
Limbolander Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) het belangrijkste is video geheugen (ook de kaart) maar als je iv alle sop high wil spelen heb je meer dan 2gb nodig......op een goeie resolutie hou aub maar op met advies geven het belangrijkste is nogaltijd de snelheden die de grafische kaart aankan, het geheugen op je grafische kaart heeft alleen te maken met de resolutie die je aankan. @ serder, een bigtower is alleen hoger, wil niet zeggen dat die breder is, tis moeilijk te zeggen of hij past, maar je kunt nogaltijd wat modificeren aan je kast Bewerkt: 14 december 2008 door Scrtz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.