Jump to content

Gta 4 Pc


serdar15

Recommended Posts

het belangrijkste is video geheugen (ook de kaart) maar als je iv alle sop high wil spelen heb je meer dan 2gb nodig......

op een goeie resolutie

hou aub maar op met advies geven :)

het belangrijkste is nogaltijd de snelheden die de grafische kaart aankan, het geheugen op je grafische kaart heeft alleen te maken met de resolutie die je aankan.

@ serder, een bigtower is alleen hoger, wil niet zeggen dat die breder is, tis moeilijk te zeggen of hij past, maar je kunt nogaltijd wat modificeren aan je kast :)

Okej Bedankt

Ik neem dus de samensteling van woetsha maar is de E8500 processor beter dan een q6600 processor ?

Alvast bedankt

M.v.g

serdar

Link to comment
Delen op andere websites

Ja vooral voor spellen is een c2d nogaltijd beter, die quadcore is ook wel goed maar nog altijd te duur imo, maar als je echt een overclocker zou zijn, wat ik niet denk dan zou een quadcore het beste zijn, Voor jou is de E8500 dus echt het beste :)

Link to comment
Delen op andere websites

OKej Bedankt Woetsha ik ga die kopen dus met deze kan ik probleemloos spelen en wat voor voeding heb jij op je pc want dan neem ik ook een andere voeding wat mijne is nu 600wat voeding Maar ik dacht dat de Q6600 beter was ?

M.v.g

serdar

Normaal gezien zou een 500/550W voeding volstaan, maar ik heb voor de zekerheid een 600W genomen. Dus je hoeft geen nieuwe voeding aan te schaffen.

Ik was ook van plan een Q6600 te kopen tot ik hoorde dat de E8400 beter presteerde in games van nu. Dus nam ik een E8400.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen echte PC's op de markt die de maximale instellingen van GTA IV zonder lag kunnen runnen. Dus ik zou nog even wachten.
Tuurlijk wel, alleen zijn die heel duur, zoals Acer Predator of zelfs een systeem die je zelf samensteld.
Sowieso even wachten op de nieuwe intel processor. :)
Als je de i7-processors van Intel bedoeld, die zijn er al.
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen echte PC's op de markt die de maximale instellingen van GTA IV zonder lag kunnen runnen. Dus ik zou nog even wachten.
Tuurlijk wel, alleen zijn die heel duur, zoals Acer Predator of zelfs een systeem die je zelf samensteld.

Waarom denk je dat ik een 'echte' PC zeg? Geen opgevoerde metalen doos met 2x Nvidia 8800GTX...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen echte PC's op de markt die de maximale instellingen van GTA IV zonder lag kunnen runnen. Dus ik zou nog even wachten.
Tuurlijk wel, alleen zijn die heel duur, zoals Acer Predator of zelfs een systeem die je zelf samensteld.
Sowieso even wachten op de nieuwe intel processor. :)
Als je de i7-processors van Intel bedoeld, die zijn er al.

denk dat hij de nieuwere versies van de i7 bedoeld, die worden veel beter.

en SLI is zon bullshit, das gewoon weer zon verkooptechniek, prestatiewinst van SLI of crossfire is echt waardeloos..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...