Jump to content

{TUT}GTA San Andreas Intro filmpjes veranderen{TUT}


sanderth

Recommended Posts

Hier een tutorial hoe je de Intro filmpjes kunt veranderen in GTA San Andreas.

Filmpje Converteren

1. Ga naar Youtubedownload.nl en plak de link van je Youtube filmpje.

2. Ga naar Media-Convert.com en zet "Input Formaat" op *.FLV. Zoek dan je gedownloade Youtube filmpje.

3. Zet "Output Formaat" op MPG.

4. Druk op "OK".

Intro Aanpassen

Stap 5:Als je het filmpje binnen hebt ga je naar:XXXXXXX\Rockstar Games\GTA San Andreas. XXXXXXX staat voor de Schijfnaam en de map waar GTA San Andreas is geinstalleerd.

Stap 6: Nu zie je een Map: movies. Als je daar in gaat, zie je 2 filmbestanden. Hernoem nu jouw nieuwe filmbestand(en) naar de orginele. Nu kopieer je de orginele naar een andere map, zodat je een backup hebt. Dan zet je je nieuwe filmpje(s) weer in de map movies.

Stap 7:Start GTA San Andreas op en bekijk het resultaat!!HAVE FUN!!

Sander.

Plaatjes die kunnen helpen:

th_73758_Stap_6.1_122_995lo.JPGth_73759_stap_6.2_122_198lo.JPGth_73762_stap_6.3_122_243lo.JPGth_73762_Stap_6.4_122_112lo.JPG

KLIK OM TE VERGROTEN

Bewerkt: door sanderth
Link to comment
Delen op andere websites

Hier een tutorial hoe je de Intro filmpjes kunt veranderen in GTA San Andreas.

Stap 1:Zoek een filmpje(Liefst van Youtube!!) van bijvoorbeeld GTA IV Intro wat ik heb gedaan voor de GTA IV Mod.

Stap 2:Ga naar www.zamzar.com klik daar op download videos, kopieer nu het site-adres van het youtubefilmpje(site adres=bijvoorbeeld www.gtagames.nl)

Stap 3:Laat de video converteren naar MPG en vul je e-mail adres in dit kan even duren!

Stap 4:Als het filmpje klaar is met converteren moet je je aanmelden op de e-mail die je ingevuld hebt. Je kan nu elk moment een mailtje ontvangen van de site en de video downloaden.

Stap 5:Als je het filmpje binnen hebt ga je naar:XXXXXXX\Rockstar Games\GTA San Andreas. XXXXXXX staat voor de Schijfnaam en de map waar GTA San Andreas is geinstalleerd.

Stap 6:Nu zie je een map: Intro dan noem je de video naar een video bestand zoals een van die 2 die in de map staan nu Kopieer je eerst een filmpje in die map naar een andere map mocht er iets misgaan en daarna ga je het filmpje wat je gedownload hebt naar die map kopieeren.

Stap 7:Start GTA San Andreas op en bekijk het resultaat!!HAVE FUN!!

Sander.

De dikgedrukte zinnen gaan alleen maar over het converteren van Youtube > MPG. Dit zijn optionele stappen. Als je niet wil dat je allemaal mailtjes krijgt (Spam) van die site, kan je het beter zo doen:

1. Ga naar Youtubedownload.nl en plak de link van je Youtube filmpje.

2. Ga naar MediaConvert.com en zet "Input Formaat" op *.FLV. Zoek dan je gedownloade Youtube filmpje.

3. Zet "Output Formaat" op MPG.

4. Druk op "OK".

Stap 6:Nu zie je een map: Intro dan noem je de video naar een video bestand zoals een van die 2 die in de map staan nu Kopieer je eerst een filmpje in die map naar een andere map mocht er iets misgaan en daarna ga je het filmpje wat je gedownload hebt naar die map kopieeren.

Dit is een wat moeilijke zin, probeer het eens in meerdere zinnen te zetten:

Stap 6: Nu zie je een Map Intro. Als je daar in gaat, zie je 2 filmbestanden. Hernoem nu jouw nieuwe filmbestand(en) naar de orginele. Nu kopieer je de orginele naar een andere map, zodat je een backup hebt. Dan zet je je nieuwe filmpjes weer in de map Intro.

Verder is de tutorial leuk en goed :tu: En dit is niet onaardig bedoeld, het zijn alleen maar verbeterpuntjes.

:cya:

@Hieronder: Eerste keer dat mijn commentaar in de smaak valt. Van dat kopieren, dat is geen probleem. Er staat geen ©opyright op :puh:

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk, foto's? :)

Foto's komen nog, ik ben GTA San Andreas nu net aan het installeren dit trucje wist ik nog uit m'n hoofdXD

@Beagle bedankt dat er geen ©opyright op zitXD

En dat commentaar vind ik wel goed hoor:) maakt me niks uit.

Bewerkt: door sanderth
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Natuurlijik kan je ook gewoon filmpjes van je computer gebruiken. Als het maar wel de goede extensie is (MPEG is in ieder geval goed, dat hebben de filmpjes van Rockstar ook :)).

Wat hij zegt :tu:^_^

Wat zij zegt, Female SCM Coder!

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik weet dat dit een bump is maar ik heb hulp nodig.

youtubedownload.nl geeft zo'n klein stukje aan dat de site niet gevonden is ofzoiets als ik op normale kwaliteit (.flv) klik..

hulp aub.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...