Jump to content

Firefox probleem.


MegaPilot

Recommended Posts

Heej forummertjes. :)

Ik heb een probleem met Firefox. Het internetten gaat nu supersnel en daar ben ik zéér blij om aangezien ik de 'niet verzenden' berichtjes van Internet Explorer beu was. Echter, als ik een bestand wil opslaan, dan slaat hij dat op in een of ander lijstje. Als ik een bestand wil opslaan, dan wil ik dat in een mapje op m'n PC opslaan, niet in een lijstje van Firefox. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Want telkens overschakelen op de IE-tab duurt nogal lang, en dan geniet ik niet van de snelheid van Frefox.

Alvast bedankt. :)

Mvg,

MegaPilot.

@ hieronder: Bedankt! :)

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een lijstje? Je bedoelt de Downloads lijst (Extra -> Downloads of Cntr + J)? Als in dat lijstje met de rechtermuisknop op een download drukt, kan je de Bijbehorende map openen, en zie je je download zo staan in Verkenner. Als je ze ergens anders wilt opslaan of dat FireFox eerst vraagt naar waar het opgeslagen moet worden, kan je dat instellen in Extra -> Opties -> Algemeen.

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...