Jump to content

help!!


jory

Recommended Posts

weet iemand mischhien hoe je 100% missie af krijgt? :(:( want ik snap ook niet hoe je dat er op zet :unsure: :unsure: :questionmark: :questionmark: :questionmark: wil iemand mij helpen?? Groetjes van jory

Bewerkt: door jory
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand mischhien hoe je 100% missie af krijgt? :(:( want ik snap ook niet hoe je dat er op zet :unsure: :unsure: :questionmark: :questionmark: :questionmark: wil iemand mij helpen?? Groetjes van jory

Wat bedoel je precies? Mischien als je het wat beter uitlegt dat ik/iemand je kan helpen...

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand mischhien hoe je 100% missie af krijgt? :(:( want ik snap ook niet hoe je dat er op zet :unsure: :unsure: :questionmark: :questionmark: :questionmark: wil iemand mij helpen?? Groetjes van jory

Ik denk dat hij bedoelt waar je een 100% save game kan downloaden ofzo...

Als dit het geval is Jory.. kijk dan ff in de database want ik weet ook niet of ie erin staat voor VC wel.. ;)GTAGames download data base

En welkom op GtaGames.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand mischhien hoe je 100% missie af krijgt? :(  :(  want ik snap ook niet hoe je dat er op zet :unsure:  :unsure:  :questionmark:  :questionmark:  :questionmark: wil iemand mij helpen?? Groetjes van jory

Ik denk dat hij bedoelt waar je een 100% save game kan downloaden ofzo...

Als dit het geval is Jory.. kijk dan ff in de database want ik weet ook niet of ie erin staat voor VC wel.. ;)GTAGames download data base

En welkom op GtaGames.. :)

hoi bedankt voor je berichtje alleen het staat er niet bij :(:( ik had bij ****** wel gebropeerd alleen die doet het niet echt goed en ik weet niet waar ik hem moet plaatsen :(:( groetjes van jory

Edit door 8-Ball: Geen links naar andere site's graag.

Bewerkt: door 8-Ball
Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand mischhien hoe je 100% missie af krijgt? :(  :(  want ik snap ook niet hoe je dat er op zet :unsure:  :unsure:  :questionmark:  :questionmark:  :questionmark: wil iemand mij helpen?? Groetjes van jory

Ik denk dat hij bedoelt waar je een 100% save game kan downloaden ofzo...

Als dit het geval is Jory.. kijk dan ff in de database want ik weet ook niet of ie erin staat voor VC wel.. ;)GTAGames download data base

En welkom op GtaGames.. :)

hoi bedankt voor je berichtje alleen het staat er niet bij :(:( ik had bij ****** wel gebropeerd alleen die doet het niet echt goed en ik weet niet waar ik hem moet plaatsen :(:( groetjes van jory

Edit door 8-Ball: Geen links naar andere site's graag.

In deze topic zie je in welke map je een save game moet stoppen: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8935 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...