iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 hey, ik zou graag jullie mening hebben over games en die games zijn: the getaway black monday mafia true crime fear & respect ik ga 1 van die 4 spellen kopen maar ik weet niet het welke daarom wil ik jullie mening gtrz Reageren
W3sl3y Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 dit moet je in het game forum plaatsen en niet in het GTA SA forum <_< Reageren
X-Zero Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 hey,ik zou graag jullie mening hebben over games en die games zijn: the getaway black monday mafia true crime fear & respect ik ga 1 van die 4 spellen kopen maar ik weet niet het welke daarom wil ik jullie mening gtrz waarom moeten we jou helpen heb jij geen vrienden, <_< je kon toch je maffe vraag stellen in jou onzinnige topic waar het over dit gaat <_< Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 srr was ik vergeten maar geef aub jullie mening Reageren
Sasuke Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 hey,ik zou graag jullie mening hebben over games en die games zijn: the getaway black monday mafia true crime fear & respect ik ga 1 van die 4 spellen kopen maar ik weet niet het welke daarom wil ik jullie mening gtrz Black Monday : Yak, slechtste game uit deze 4. Als je hem in de rekken ziet, gooi hem gelijk weg en je hebt weer een leven gered. Mafia : Koop 'm Koop 'm ! Beste mafia sfeer ooit ( tot the godfather the game ? ) True Crime : Nice game, lekker in LA racen, boefjes slaan etc. F&R : Niet eens verkrijg baar op dit moment :- ) Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 (bewerkt) The Gataway II: Slap vervolg op deel I, graphics zijn niet verbeterd, dus als je deze koopt koop je hem als het ware 2x(mits je deel I ook hebt) Mafia: Niet kopen, ik zou de andere nemen The godfather: the game want die komt uit, die zou ik als ik jou was gaan kopen, mafia kun je beter laten staan True crime: De Gta wannabee, lukt ook aardig alleen het gevoel is anders, ik vind dat je die wel mag hebben in je kast. Fear& Respect: Thanx Ilove gta % X-zero ik had het moeten weten want ik heb daar ook gepost, het is een goede game die ook gaat over de ghotto sfeer, ik zou eerst wat previews afwachten voordat je hem koopt Bewerkt: 16 april 2005 door Romero Reageren
iLoveGta Geplaatst: 16 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Fear & respect kijk eens op die site: http://media.ps2.ign.com/media/704/704819/....html?fromint=1 en dan naar het rechtse clipke vree wijs spel vind ik :rolleyes: Reageren
X-Zero Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 klik hier romero dan weet jij wat fear en respect is :-) Reageren
loempiaman Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 mafia moet je zeker WEL kopen. kost maar 5 euro ofzo en heeft de echte mafia sfeer. SUPER GAME. kun je je lekker voor bereiden op the godfather. komt pas in november uit :crying: en true crime is ook wel leuk. maar niet zo leuk als mafia Reageren
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 hey loepiaman , kan jij me wat mee ruitleg geven van MAFIA aub gtrz Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Getaway Black Monday....Best een redelijk vervolg op deel 1 Mafia... Ja is wel grappig op zich True Crime: Beter dan GTA 3 maar vele malen slechter dan San Andreas Fear & Respect: Lijkt me een leuk spel! Reageren
X-Zero Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 hey loepiaman ,kan jij me wat mee ruitleg geven van MAFIA aub gtrz doe ik wel A hail of bullets from a Tommy gun or a shotgun in the face over linguine at lunch. You choose a life with the Salieri family, the cops and feds will be the least of your problems. The city of Lost Heaven is at war as the Salieri and Morello mobs fight to control the lucrative protection rackets, smuggling and women of Lost Heaven. Join the Mob - you've got no choice, unless you think choosing death is a smart move! Mafia grabs you by the lapels and plunges you into the middle of a vicious and deadly turf war. The cops, the feds, the Morello family - each of them are out to get you and none of them care how they take you down. Launched on the PC in 2002, Mafia received universal acclaim across the world with its blend of action and plot driven narrative. With Mafia living out your wise guy ambitions could not be easier. Arriving on both PS2 and X-Box, Mafia has been enhanced to deliver an awesome console experience that will make the Cosa Nostra look like a bunch of choirboys. als je niet engels kunt heb je een probleem heb zelf een foto gescreend Reageren
iLoveGta Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 thx x-zero, maar wat zou jij nemen TRUE CRIME of MAFIA als je 1 van de 2 mocht hebben true crime weet ik waar ik kan kopen maar mafia nog nergens gezien weet iemand dit waar je dit kan kopen en eventueel de site of de prijs geven :rolleyes: Reageren
X-Zero Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 thx x-zero,maar wat zou jij nemen TRUE CRIME of MAFIA als je 1 van de 2 mocht hebben true crime weet ik waar ik kan kopen maar mafia nog nergens gezien weet iemand dit waar je dit kan kopen en eventueel de site of de prijs geven :rolleyes: true crime ken ik niet dus de mafia zou ik kiezen maar de mafia kan je kopen bij de enige echte bartsmit klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.