Jump to content

Autochck program not found - Skipping AUTOCHECK


joshoon

Recommended Posts

Hey,

Als ik mijn PC start naar Windows Xp SP3.

Na bootscreen krijg ik dan een zwart scherm met witte letters met de melding: Autochck program not found - Skipping AUTOCHECK

Vervolgens schiet hij op blauw scherm met de fout:

STOP: c000021a {onherstelbare systeemfout}

Het systeemproces Session Mananger Initalialization is onverwacht afgebroken mt de status: 0x0000003a (0x000000000 0x000000000).

Het systeem is afgesloten.

Wat moet ik nu doen? :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • joshoon

    15

  • KillerZero86

    11

  • .Senne

    5

  • wesley123

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Je hoeft m ook niet te formatteren, alleen Windows opnieuw te installeren.

Maar dan werken mijn programma's en plugins daarin niet meer hoor.

En ik heb ook niet genoeg ruimte meer op me C: schijf om Windows te installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft m ook niet te formatteren, alleen Windows opnieuw te installeren.

Maar dan werken mijn programma's en plugins daarin niet meer hoor.

En ik heb ook niet genoeg ruimte meer op me C: schijf om Windows te installeren.

Als het echt niet lukt kun je Ubuntu downloaden, die opstarten zonder te installeren, en dan kun je rustig al je bestanden veiligstellen. Daarna is de weg vrij.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hoeft m ook niet te formatteren, alleen Windows opnieuw te installeren.

Maar dan werken mijn programma's en plugins daarin niet meer hoor.

En ik heb ook niet genoeg ruimte meer op me C: schijf om Windows te installeren.

Als het echt niet lukt kun je Ubuntu downloaden, die opstarten zonder te installeren, en dan kun je rustig al je bestanden veiligstellen. Daarna is de weg vrij.

Zoals ik al zei... ik heb geinstalleerde progrramma's waar ik geen backup van heb.

En die mag ik niet kwijt raken

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je in safe mode opstazrten? Tijdens het opstarten op F8 drukken. Dan kan je op een externe schijf backups nemen van je belangrijkste bestanden..

En wat je ook kan doen, is windows herstellen van schijf. Daarvoor moet je een legale Windows-schijf in je drive steken, en opstarten van schijf. Daarna kan je Windows herstellen van schijf, waardoor ie simpelweg alle Windows-mappen weer aanvult met de goede bestanden, zonder andere te wissen. Zo zet hij misschien ook weer autocheck terug..

probeer dit eerst, zou ik zeggen.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je in safe mode opstazrten? Tijdens het opstarten op F8 drukken. Dan kan je op een externe schijf backups nemen van je belangrijkste bestanden..

En wat je ook kan doen, is windows herstellen van schijf. Daarvoor moet je een legale Windows-schijf in je drive steken, en opstarten van schijf. Daarna kan je Windows herstellen van schijf, waardoor ie simpelweg alle Windows-mappen weer aanvult met de goede bestanden, zonder andere te wissen. Zo zet hij misschien ook weer autocheck terug..

probeer dit eerst, zou ik zeggen.

:cya:

In Safe mode kan ik ook niet opstarten, dan schiet hij gelijk naar blauw scherm.

En Windows herstellen moet toch met Herstelconsole van Xp CD.

Want daar zit ik nu in, en ik weet me god niet welke commands ik moet gebruiken om Autocheck the herstellen

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat moet je niet door dat ding doen, maar je moet doorgaan, dan zegtie op een geven moment: er is al een versie van Windows; wilt u deze herstellen? Dan moet je ja zeggen.

Maar dan ben ik toch ook al me geinstalleerde drivers en programma's etc kwijt?

Link to comment
Delen op andere websites

Nu werkt heel Windows niet, wat wil je liever? Als er echt geen manier is om in Windows te komen, dan zie ik geen andere oplossingen meer.

Overigens weet ik niet eens zeker of alles dan verdwijnt.

Edit: de programma's zeker niet, de drivers waarschijnlijk ook niet.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...