Jump to content

Nieuwe pc


KillerZero86

Recommended Posts

Hé mensen.

Ik ben laatst helaas mijn baantje kwijtgeraakt (het bedrijf is opgeheven). Maar ik ben toch heel erg toe aan een nieuwe pc. En daarvoor kan ik wel wat hulp gebruiken. Ik heb namelijk een nieuw moederbord, processor, geheugen, grafische kaart en voeding nodig. Het liefst zou ik een pc hebben die net wat sterker is dan het minimum van GTA 4.

Mijn budget is ongeveer 300 euro. Zou dit genoeg zijn?

P.S: Er hoeft geen OS bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal is ff voor je kijken lieve jongeman. :) Je budget is wel ietswat krap voor een goeie PC, maar GTA IV zal dit zeker wel kunnen draaien;

Moederbord: MSI K9A2

Videokaart: MSI HD3850

Voeding: CM Realpower M 520 Modulair

Processor: AMD Althon X2 4850E

Werkgeheugen: Kingston Value ram 2GB

Kost bij Azerty € 260,-, al zou ik als ik jou was nog wel even doorsparen, zodat je er een HD4830/4850 in kan zetten, dan ben je er zeker van dat GTA IV lekker draait. 4GB RAM zou ook niet overbodig zijn.

Met een HD4850 gaat je CPU wel nekken, maar dan moet je voor een E5200/E7200 gaan, waar dan weer een veel duurder Intel moederbord bij komt, en dan zit je al snel aan de 400/500 euro.

Dit is dus zo'nbeetje het beste wat je kan kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal is ff voor je kijken lieve jongeman. :) Je budget is wel ietswat krap voor een goeie PC, maar GTA IV zal dit zeker wel kunnen draaien;

Moederbord: MSI K9A2

Videokaart: MSI HD3850

Voeding: CM Realpower M 520 Modulair

Processor: AMD Althon X2 4850E

Werkgeheugen: Kingston Value ram 2GB

Kost bij Azerty € 260,-, al zou ik als ik jou was nog wel even doorsparen, zodat je er een HD4830/4850 in kan zetten, dan ben je er zeker van dat GTA IV lekker draait. 4GB RAM zou ook niet overbodig zijn.

Met een HD4850 gaat je CPU wel nekken, maar dan moet je voor een E5200/E7200 gaan, waar dan weer een veel duurder Intel moederbord bij komt, en dan zit je al snel aan de 400/500 euro.

Dit is dus zo'nbeetje het beste wat je kan kopen. :)

gewoon doorsparen imo, voor 500 euro heb je al ati hd3870, asus p5k moederbordje erbij, intel E8400 en 2gb ram ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...