Jump to content

gta 3 missie: S.A.M.


ochjao

Recommended Posts

heej mensuh

ik kan de op een na laatste missie niet halen.

ik heb de spank pakketjes en dan 5 sterren wanted level leger op me af met tanks!!

wat is de veiligste weg overwater? in de lucht? met de auto komen er tanks op me af en ben ik dood...

kan iemand me helpen???

Link to comment
Delen op andere websites

heej mensuh

ik kan de op een na laatste missie niet halen.

ik heb de spank pakketjes en dan 5 sterren wanted level leger op me af met tanks!!

wat is de veiligste weg overwater? in de lucht? met de auto komen er tanks op me af en ben ik dood...

kan iemand me helpen???

Allereerst zou ik je even door willen verwijzen naar onze walkthrough, WikiGTA: *KLIK*. Ook de missie S.A.M. staat daar uitvoerig beschreven. Hoe ik 'm vroeger altijd haalde: Na het pakken van alle pakketjes in één van de Cartel Cruisers stappen en hiermee wegrijden. Op de terugweg ging ik altijd via de tunnel terug naar Staunton Island om vervolgens richting de Pay 'N Spray te gaan. 't Vergt enige oefening en rijkunsten, maar het valt wel redelijk te doen. Uiteraard is ook de Pay 'N Spray op Shoreside Vale zelf een optie, misschien zelfs nog beter ook. Wat óók nog kan helpen is zorgen dat je 6 bribes bij je hide-outs hebt liggen door op alle eilanden de Vigilante Missions te voltooien. Dan kun je simpelweg naar je hide-out rijden en de bribes pakken.

Succes :)

Link to comment
Delen op andere websites

heej mensuh

ik kan de op een na laatste missie niet halen.

ik heb de spank pakketjes en dan 5 sterren wanted level leger op me af met tanks!!

wat is de veiligste weg overwater? in de lucht? met de auto komen er tanks op me af en ben ik dood...

kan iemand me helpen???

Allereerst zou ik je even door willen verwijzen naar onze walkthrough, WikiGTA: *KLIK*. Ook de missie S.A.M. staat daar uitvoerig beschreven. Hoe ik 'm vroeger altijd haalde: Na het pakken van alle pakketjes in één van de Cartel Cruisers stappen en hiermee wegrijden. Op de terugweg ging ik altijd via de tunnel terug naar Staunton Island om vervolgens richting de Pay 'N Spray te gaan. 't Vergt enige oefening en rijkunsten, maar het valt wel redelijk te doen. Uiteraard is ook de Pay 'N Spray op Shoreside Vale zelf een optie, misschien zelfs nog beter ook. Wat óók nog kan helpen is zorgen dat je 6 bribes bij je hide-outs hebt liggen door op alle eilanden de Vigilante Missions te voltooien. Dan kun je simpelweg naar je hide-out rijden en de bribes pakken.

Succes :)

bij mijkomen er tanks op me af! als ze tegen me aan rijden ontplof mijn auto!

is er geen anderen optie?

Bewerkt: door ochjao
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...