JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Hey iedereen, ik heb van Sprunk gehoord dat DIT een goed setje is om onderandere GTA IV en de games van "tegenwoordig" te kunnen spelen. Is dit waar? Als dat zo is koop ik het -Noisekick Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 het gaat er wel redelijk mee lopen, maar ik raad je toch intel aan, presteert beter maar wel wat duurder, tevens als je toch voor amd wilt gaan raadt ik je de amd athlon 64 X2 6400+ aan. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 (bewerkt) het gaat er wel redelijk mee lopen, maar ik raad je toch intel aan, presteert beter maar wel wat duurder, tevens als je toch voor amd wilt gaan raadt ik je de amd athlon 64 X2 6400+ aan. Whaha als ik zo snel het geld voor een Intel zou hebbe had ik dit topic niet gepost EDIT: En ik zie daar geen upgrade kit met de amd athlon 64 X2 6400+.. dus dat betekend nóg meer geld omdat je dan moederbord los erbij moet kopen xD Maar is die ik had gepost van 119 euro wel goed voor GTA IV dan? Bewerkt: 16 december 2008 door JeGe Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 tja.. Maar ik raad je aan gewoon wat verder te sparen, en in een keer gewoon meteen goed fatsoenlijk spul te halen, als je dit haalt zit je over een jaartje weer met hetzelfde probleem, of misschien wel eerder. Neem er wat meer de tijd voor, ga werk zoeken mocht je dat niet hebben en over een half jaartje kan je vast wel een nieuwe pc van rond de 600 euro halen, waar je tenminste wat langer mee vooruit kan. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 tja.. Maar ik raad je aan gewoon wat verder te sparen, en in een keer gewoon meteen goed fatsoenlijk spul te halen, als je dit haalt zit je over een jaartje weer met hetzelfde probleem, of misschien wel eerder. Neem er wat meer de tijd voor, ga werk zoeken mocht je dat niet hebben en over een half jaartje kan je vast wel een nieuwe pc van rond de 600 euro halen, waar je tenminste wat langer mee vooruit kan. Maarja over een jaartje krijg ik een nieuwe PC van mn ouders Reageren
.Spongerob. Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 om hier nu GTA IV mee te spelen moet dat gaan lukken, maar zoals al gezegd word, je zal tog niet ontkomen aa het upgraden, (en als je ouders betalen direct toeslaan (6)) Reageren
Limbolander Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 echt super gaat die 5000+ nu ook weer niet wezen in gta IV, maargoed als je graag voor een jaartje of miss nog korter je geld wilt verspillen, je eigen keuze he. Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Waarom gelooft niemand mij Ik heb er ook bij gezegd dat het geen high - end setje is. Maar de upgrade sets van Intel starten geloof ik pas bij 300 euro. Dit is de goedkoopste. Er is ook nog een tussen-stap. Een set met de Phenom X3 processor (triple-core). Dat zat zeker beter werken met IV dan die van 119. Maar het ligt puur aan jouw budget. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Waarom gelooft niemand mij Ik heb er ook bij gezegd dat het geen high - end setje is. Maar de upgrade sets van Intel starten geloof ik pas bij 300 euro. Dit is de goedkoopste. Er is ook nog een tussen-stap. Een set met de Phenom X3 processor (triple-core). Dat zat zeker beter werken met IV dan die van 119. Maar het ligt puur aan jouw budget. High hoeft van mij ook niet:P Medium met goede FPS ben ik al helemaal blij Hoeveel FPS zal ik hebben in GTA IV met deze kit? Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Dat ligt ook voornamelijk aan je videokaart. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Dat ligt ook voornamelijk aan je videokaart. GeForce 9600GSO 384mb Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Op low moet je wel een acceptabele framerate kunnen krijgen ja. Op Medium betwijfel ik Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 meestal is het zo als je een goede grafische kaart hebt, dat je ook in effect momenten, zoals explosies en rookwolken etc je toch je hoge fps kan behouden, mocht je een wat mindere processor hebben dan merk je sterk dat je bij alles gewoon een stuk lagere fps haalt, en met weinig geheugen ( wel genoeg voor de game ) wat slomere laadtijden. Reageren
JeGe Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Heb nu een P4 30.6 GHz en heb standaard een fps van rond de 15 xD op sommige momenten 25-35 fps lol. Hoe veel zal ik hebben met deze processor en geforce 9600gso van 384mb? Reageren
Limbolander Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 lastig te zeggen, maar veel meer zal het niet zijn, raadt het je af nog een nieuwe grafische kaart te kopen voor die pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.