Jump to content

Is dit een goed setje?


JeGe

Recommended Posts

het gaat er wel redelijk mee lopen, maar ik raad je toch intel aan, presteert beter maar wel wat duurder, tevens als je toch voor amd wilt gaan raadt ik je de amd athlon 64 X2 6400+ aan.

Whaha als ik zo snel het geld voor een Intel zou hebbe had ik dit topic niet gepost :7

EDIT: En ik zie daar geen upgrade kit met de amd athlon 64 X2 6400+.. dus dat betekend nóg meer geld omdat je dan moederbord los erbij moet kopen xD

Maar is die ik had gepost van 119 euro wel goed voor GTA IV dan?

Bewerkt: door JeGe
Link to comment
Delen op andere websites

tja.. Maar ik raad je aan gewoon wat verder te sparen, en in een keer gewoon meteen goed fatsoenlijk spul te halen, als je dit haalt zit je over een jaartje weer met hetzelfde probleem, of misschien wel eerder. Neem er wat meer de tijd voor, ga werk zoeken mocht je dat niet hebben en over een half jaartje kan je vast wel een nieuwe pc van rond de 600 euro halen, waar je tenminste wat langer mee vooruit kan.

Link to comment
Delen op andere websites

tja.. Maar ik raad je aan gewoon wat verder te sparen, en in een keer gewoon meteen goed fatsoenlijk spul te halen, als je dit haalt zit je over een jaartje weer met hetzelfde probleem, of misschien wel eerder. Neem er wat meer de tijd voor, ga werk zoeken mocht je dat niet hebben en over een half jaartje kan je vast wel een nieuwe pc van rond de 600 euro halen, waar je tenminste wat langer mee vooruit kan.

Maarja over een jaartje krijg ik een nieuwe PC van mn ouders :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gelooft niemand mij :muur:

Ik heb er ook bij gezegd dat het geen high - end setje is. Maar de upgrade sets van Intel starten geloof ik pas bij 300 euro. Dit is de goedkoopste. Er is ook nog een tussen-stap. Een set met de Phenom X3 processor (triple-core). Dat zat zeker beter werken met IV dan die van 119. Maar het ligt puur aan jouw budget. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom gelooft niemand mij :muur:

Ik heb er ook bij gezegd dat het geen high - end setje is. Maar de upgrade sets van Intel starten geloof ik pas bij 300 euro. Dit is de goedkoopste. Er is ook nog een tussen-stap. Een set met de Phenom X3 processor (triple-core). Dat zat zeker beter werken met IV dan die van 119. Maar het ligt puur aan jouw budget. :Y

High hoeft van mij ook niet:P

Medium met goede FPS ben ik al helemaal blij :D

Hoeveel FPS zal ik hebben in GTA IV met deze kit?

Link to comment
Delen op andere websites

meestal is het zo als je een goede grafische kaart hebt, dat je ook in effect momenten, zoals explosies en rookwolken etc je toch je hoge fps kan behouden, mocht je een wat mindere processor hebben dan merk je sterk dat je bij alles gewoon een stuk lagere fps haalt, en met weinig geheugen ( wel genoeg voor de game ) wat slomere laadtijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...