Jump to content

Is dit een goed setje?

Recommended Posts

Geplaatst:
lastig te zeggen, maar veel meer zal het niet zijn, raadt het je af nog een nieuwe grafische kaart te kopen voor die pc.

Dus als ik die kit koop is mijn fps niet hoger dan nu?! :S

Geplaatst:

je vroeg je fps met die pentium 4 en die nvidia, maar met die kit erbij zal het wel redelijk lopen, rond medium denk ik maar hoger zal het niet zijn, maar als je toch je moederbord en processor en grafische kaart wilt upgraden, koop dan gewoon meteen een nieuwe pc.

Geplaatst:
je vroeg je fps met die pentium 4 en die nvidia, maar met die kit erbij zal het wel redelijk lopen, rond medium denk ik maar hoger zal het niet zijn, maar als je toch je moederbord en processor en grafische kaart wilt upgraden, koop dan gewoon meteen een nieuwe pc.

Zoals ik al zij, die krijg ik over ongeveer een jaartje van mn ouders :puh:

Dus deze kit koop ik, heb ik teminste iéts voor de komende tijd xD

Geplaatst:

Maar verwacht niet een enorme boost qua prestaties. Dan zul je toch met je ouders moeten overleggen of die PC niet een jaartje eerder kan ^_^

Geplaatst:
als er ergens "Boxed" bij staat dan krijg je een koeler bij.

Nou dat zie ik nergens staan.. dus moet ik ook nog eens gaan sparen voor een koeler xD

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...