Jump to content

Welke Laptop is beter


Rullez

Recommended Posts

Beste leden, ik ben van plan om deze of volgende maand een nieuwe laptop en nu is mijn budget rond de 600 euro. Nou heb ik twee laptops gezien beide voor 600 euro. Nou vroeg ik mij af welke is het beste voor mij.

Ik wil er vooral op internetten en photoshoppen, maar een games zoals San Andreas zou ik er ook op willen spelen. Dus is de vraag welke van de twee laptops is voor mij het best geschikt.

Alvast heel erg bedankt,

Rullez

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Wij kunnen wel niet in jouw pc kijken, dus is het misschien beter om een internet-link te plaatsen van een site :puh:

Maar als je even wacht, heb ik twee goede links voor je. :Y

EDIT: Nvm :puh:

Die Compaq lijkt me beter Qua processor en ram geheugen, en heeft ook een grotere HDD. Alleen weet ik niets over die videokaarten :puh: Plus, het scherm van de Compaq is ook twee inch groter.

Bewerkt: door senneken
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Pavilion heb je in ieder geval nog iets van een videokaart, de Compaq heeft onboard en dat is niet bepaald gemaakt voor het spelen van games. Als je verder geen problemen hebt met een 15.4 inch scherm, lijkt het me wel duidelijk dat het de Pavilion moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het beste voor de Compaq Presario CQ70-205ED gaan (ik had ze al zelf opgezocht :puh: )

Hij heeft een kklin beetje betere procesor, 1,6'' groter scherm en 1 gb meer ram geheugen.

De videokaart weet ik niet welke het beste is aangezien het van 2 verschillende merken is...maar deze zijn volgens mij ook wel ongeveer gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

vaag dat ze niet alle snelheden erbij zetten en niet het precieze type van die amd athlon.. maargoed, naar de grafische kaart kijkend, is de pavilion een stuk beter want die Compaq heeft gewoon een onboard VGA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...