Jump to content

Windows Live


Dastard

Recommended Posts

Hoi mensen. Mijn MSN lijst is eigenlijk vol (veel ongeaccepteerde etc.). Nu zoek ik een tip of programmatje om mijn MSN eigenlijk opteruimen.

Enige tips etc.?

Alvast bedankt :tu:

Bdoel j met opruime accounts verwijdere? :7 Ik raad aan een nieuwe MSN acc aan te make... :Y

Bewerkt: door Dr.Caffeine
Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar zal hij blij van worden; 150 mensen van het ene acc naar het andere overzetten. Waarom haal je niet gewoon wat mensen weg uit je lijst?

Eigenlijk is dat nog een goed idee, Killer.

Bedankt, oh ja, je mag blijven tips etc posten hoor ^^.

Oh, en hoe verwijder je een hele groep?

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, hier komt het:

Ga naar opties (onder extra) en dan naar privacy. Nu zie je 2 lijsten, 1 lijst met geaccepteerde personen en eentje met geblokeerde/afgewezen contactpersonen. Haal nu de laatste lijst leeg (simpelweg een persoon selecteren en delete geven).

Als je klaar bent zou je weer ruimte moeten hebben.

P.S: was de vorige reactie nu ironisch bedoeld...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, hier komt het:

Ga naar opties (onder extra) en dan naar privacy. Nu zie je 2 lijsten, 1 lijst met geaccepteerde personen en eentje met geblokeerde/afgewezen contactpersonen. Haal nu de laatste lijst leeg (simpelweg een persoon selecteren en delete geven).

Als je klaar bent zou je weer ruimte moeten hebben.

P.S: was de vorige reactie nu ironisch bedoeld...?

De helft ervan kan ik niet verwijderen :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar zal hij blij van worden; 150 mensen van het ene acc naar het andere overzetten. Waarom haal je niet gewoon wat mensen weg uit je lijst?

je kan je lijst opslaan, op je nieuwe MSN inloggen en hem daar op laden, dan stuur je iedereen in je oude opgeslagen lijst weer een verzoek of ze je willen accepteren of niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar zal hij blij van worden; 150 mensen van het ene acc naar het andere overzetten. Waarom haal je niet gewoon wat mensen weg uit je lijst?

je kan je lijst opslaan, op je nieuwe MSN inloggen en hem daar op laden, dan stuur je iedereen in je oude opgeslagen lijst weer een verzoek of ze je willen accepteren of niet ;)

Echt te veel werk :7

Link to comment
Delen op andere websites

Erhm, Waar kun je Windows Live downloaden, de nieuwste die nu uit is, ik vind hem niet (liefst van de offieciele site) :puh:.

'Windows Live' is geen softwareapplicatie die je kan downloaden, maar de naam van de divisie van Microsoft die aan de webdiensten (live.com) onder die naam, zowel als de applicatiesuite met verschillende applicaties, zoals Windows Live Messenger, Windows Live Photo Gallery en Windows Live Writer werkt. Verder, voor de applicatiesuite -- die je vermoedelijk bedoelt: http://download.live.com/ :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja daar zal hij blij van worden; 150 mensen van het ene acc naar het andere overzetten. Waarom haal je niet gewoon wat mensen weg uit je lijst?

je kan je lijst opslaan, op je nieuwe MSN inloggen en hem daar op laden, dan stuur je iedereen in je oude opgeslagen lijst weer een verzoek of ze je willen accepteren of niet ;)

Echt te veel werk :7

teveel werk?

bij contactpersonen, contactpersonen opslaan

dan op je nieuwe msn inloggen en daar die lijst importeren dat is alles, en daar ben je al te lui voor?

Link to comment
Delen op andere websites

teveel werk?

bij contactpersonen, contactpersonen opslaan

dan op je nieuwe msn inloggen en daar die lijst importeren dat is alles, en daar ben je al te lui voor?

Het vervelendste is voornamelijk het wachten tot de requests geaccepteerd worden door de andere personen, en dat je op alle sites waar je je WLID aangeeft het moet aanpassen.

Link to comment
Delen op andere websites

mja als je een beetje lijst rondzoekt en wat mensen verwijdert waar geeneens de msn naam van is geupdate, dus je ziet gewoon het e-mailadres, dan kan je die meestal wel verwijderen want dan hebben ze je of niet geaccepteerd of zijn al eeuwen niet online geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...