MegaPilot Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Stap 1 en 2 lukken wel.Als ik WinRAR bestand download en wil uitpakken geeft hij aan dat het bestand beschadigt is . Nu heb ik hem al van een andere site, maar hij staat nergens bij de Brush Tool. Nu kan ik dus niet verder Ik dacht dat als je een nieuwe Brush in de map in Program Files zet, je die nog moet laden in Photoshop: Heeft niemand daar problemen mee gehad...? Je moet ze dus nog laden. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Het makkeljkste manier om een render te verkleinen is: CTRL+T en dan Shift ndrukken terwijl je een "hoekpunt" kleiner maakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 Bij mij lukt stap 4 niet. Als ik de render open, opent hij in een nieuw venster zogezegd, zodat ik heb niet in de signature kan slepen. Wat doe ik fout? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Bij mij lukt stap 4 niet.Als ik de render open, opent hij in een nieuw venster zogezegd, zodat ik heb niet in de signature kan slepen. Wat doe ik fout? Niets, verklein de render in dat venster. Dan klik je op de Move-Tool, en klik dan op de plaats waar ik een rood bolletje heb gezet. Klik nu op je Render, hou de linkermuisknop ingedrukt, en sleep hem in je Signature. Laat de linkermuisknop nu los. Klik op het vakje dat ik verduidelijkt met een zwarte rechthoek. Gebruik nu nog eventueel de Move-Tool om de Render beter in je Signature te plaatsen. [in de Signature zelf.] Succes. Bewerkt: 28 december 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 (bewerkt) Hey Vissertje ik zal zometeen mijn outcome posten want ik ben toch wel nieuwsgierig wat je ermee doet. Ik gebruik wel een andere Brush want deze brush vind ik niet zo mooi Ik maak het in CS4 en edit me berichtje zo wel Ik ben er neit zo tevreden over maar komt omdat ik beter gewend ben. Je legt alles wel goed uit en ik kon in een keer beginnen. Je legt het opok goed uit voor beginners Bewerkt: 3 januari 2009 door zamg0d1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brunoblaf Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 nice tut ^^hier is me outcome, heb nog een beetje geknoeit ermee hee pickle die is zeker nais Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brunoblaf Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) lijkt wel veel op die van jou he alleen had ik nog wat extra's gedaan+dubbele border[/font] Bewerkt: 14 januari 2009 door brunoblaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brunoblaf Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) hoe moet je een Bericht eigenmlijk verwijderen ?? Bewerkt: 14 januari 2009 door brunoblaf Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Handige tutorial! Veel van geleerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlLacKpEarLL Geplaatst: 29 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2009 als ik bij image size klik en ik wil de afbeelding verkleinen bij width maar dan veranders de andere wat nu BlLacKpEarLL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 als ik bij image size klik en ik wil de afbeelding verkleinen bij width maar dan veranders de andere wat nu Ik vermoed dat je de background layer geselecteerd hebt tijdens het verkleinen. Controleer dit (de volgende keer) even op je Layers Pallet (sneltoets F7) en wees ervan verzekerd dat je de layer van de render geselecteerd hebt. Je kunt de afbeelding overigens ook verkleinen via de sneltoets CTRL + T. Houd in dat geval SHIFT in tijdens het verkleinen, om zo een goede verhouding tussen de hoogte en de breedte van de render te houden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2009 (bewerkt) Dit is mijn resultaat. Ik heb dit in CS4 portable gemaakt. Bewerkt: 4 februari 2009 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordykeizer Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2009 hey ik kan de bijlagen niet uitpakken met winarr bestand geeft dat die kapot is... mvg, jordy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 13 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2009 hey ik kan de bijlagen niet uitpakken met winarr bestand geeft dat die kapot is...mvg, jordy Je bedoelt de brushes? Ik heb het even geprobeerd, en ik kan het gewoon uitpakken hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thedutchrocks Geplaatst: 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2009 Ik kon dat bestand winrar ook niet open maar met totalcmd pakte ik het het uit en heb lightingBrushes1.abr waar moet ik dit plaatsen? Ik heb 3mappen of zo van photoshop Adobe Photoshop CS4 neem ik aan al heb ik ook manger en nog wat. En bij Adobe Photoshop CS4 heb je ook weer mappen Maar ik heb gewoon in Adobe Photoshop CS4 gedaan. Als dit goed is vertel me dan aub waar ik hem ken vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.