TomHagen Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Ik kon dat bestand winrar ook niet open maar met totalcmd pakte ik het het uit en heb lightingBrushes1.abr waar moet ik dit plaatsen? Ik heb 3mappen of zo van photoshop Adobe Photoshop CS4 neem ik aan al heb ik ook manger en nog wat. En bij Adobe Photoshop CS4 heb je ook weer mappen Maar ik heb gewoon in Adobe Photoshop CS4 gedaan. Als dit goed is vertel me dan aub waar ik hem ken vinden Ik weet niet of het bij CS4 hetzelfde is als bij CS3, maar ik denk het wel. In de map Program Files --> Adobe --> Adobe Photoshop CS4 --> Presets --> Brushes moet je het brush-bestand zetten. In Photoshop moet je hem dan nog laden door op B te drukken en dan dit te doen: Dan kies je in die map 'lightningbrushes1'. Dan zou je ze als het goed is moeten kunnen gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 Of gewoon File > Open. Dan staan ze er ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 19 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 februari 2009 hoe moet je een Bericht eigenmlijk verwijderen ?? Dat gaat niet. PS:Sorry voor de SPAM. Corneria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remyyy Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Mijn WinRar zegt dat de brush bestand beschadigd is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 6 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2009 *BUMP* ik probeer hem vanavond toch even opnieuw, ook al ben ik geen beginner meer. dit moet ik onder de knie hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
yorin Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Waar kun je de bijlage vinden? bedankt als je m kunt helpn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ture Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Waar is de link van de brushes ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 28 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2009 Onderaan het bericht zie je: LightningBrushes. Dat is de download link die in de bijlage staat. Als je die download, heb je de goede brush die ik hierin heb gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 30 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2009 Hoefde maar 1 ding te vragen. Echt een hele goede tut. Dit is wat ervan is uitgekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta4kill Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2009 (bewerkt) 1 2 3 4 5 wat vind je daar van Bewerkt: 11 september 2009 door gta4kill Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2009 (bewerkt) Myn outcome: Bewerkt: 23 december 2009 door moechy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SproetjesMonsterr Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 ik krijg die brush niet geopent ;o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superschap Geplaatst: 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2010 dit kreeg ik er uit kreeg al veel goede reacties bedankt was echt een top tutorial Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hollander020 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 ik krijg helemaal nergens lightning5 te zien.. ook niet als ik hem geload heb... oplossing? waar moet ik kijken??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MRdp Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2010 Mooi hoor mijn outcome Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.