Wijst Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Ik heb een andere computer maar daar is mijn processor 1.6 GHZ en in mijn andere computer 3,4 zou ik die om kunnen wisselen en hoe ? Ik heb echt proffesionele hulp nodig heb dit zelf namelijk nog nooit gedaan. Kom niet zo snel in een computer, hoop dat jullie mij kunnen helpen. Grtz Wijst Reageren
Sprunk Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Dat ligt er maar net aan of beide processor hetzelfde socket hebben, en of je moederbord die nieuwe processor ondersteund. Om welke 2 processoren gaat het precies? En welk moederbord heb je? Reageren
Wijst Geplaatst: 17 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Dat zal ik morgen middag even bekijken. Als je me uitlegt hoe.. Ik ga nu slapen ik kijk morgen vroeg / middag ! Grtz Wijst. Reageren
Naudin Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Dat zal ik morgen middag even bekijken. Als je me uitlegt hoe.. Ik ga nu slapen ik kijk morgen vroeg / middag ! Grtz Wijst. In Windows moet je even Start > uitvoeren > dxdiag typen. Dan opent er een scherm en moet je kijken wat er bij processor staat. Doet dit bij beide pc's en post het hier! Reageren
ikt Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Everest. Dxdiag is nutteloos. Reageren
Wijst Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik hoef alleen nog te weten waar ik kan kijken watvoor moederbord ik heb en watvoor processors ik daarvoor kan kopen. Reageren
ikt Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 CPU-Z is een goed programma om daar achter te komen. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 of je draait ff je kast open kan je ook zien welk moederbord je hebt.. Reageren
Vansloneker Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Met bv Aïda32 kan je zien wat je voor moederbord hebt. Reageren
Naudin Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Everest. Dxdiag is nutteloos. Ik snap niet wat er mis is met dxdiag om even iets simpels uit te voeren zoals het checken van je processor, dat geeft hij toch zo aan zonder dat je allerlei programmaatjes hoeft te downloaden. Reageren
ikt Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Everest. Dxdiag is nutteloos. Ik snap niet wat er mis is met dxdiag om even iets simpels uit te voeren zoals het checken van je processor, dat geeft hij toch zo aan zonder dat je allerlei programmaatjes hoeft te downloaden. DxDiag staat kan minder aangeven dan het informatielijstje van de Aldi bij een nieuwe computer. Het geeft alleen maar aan welke processorserie je erin hebt zitten en wat de kloksnelheid is. CPU-z kan (zonder te instaleren) aangeven wat voor type het is, op welke kloksnelheid hij precies werkt, welke socket hij heeft en welke voltages hij momenteel heeft. Veel handiger als je meer informatie wilt dan wat je al kunt gokken als je op de computerkast kijkt. Bewerkt: 18 december 2008 door ikt Reageren
Wijst Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik ga morgen proberen te overclocken ! Zal jullie naderhand inlichten. Reageren
Limbolander Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ik ga morgen proberen te overclocken ! Zal jullie naderhand inlichten. via de BIOS hopelijk he, want via software ga je niet ver komen Reageren
Naudin Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Ik ga morgen proberen te overclocken ! Zal jullie naderhand inlichten. Ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is als je nog niet eens weet hoe je kunt zien wat voor processor je hebt. Verkeerd overclocken kan je computer namelijk flink mollen. Reageren
Wijst Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Ik weet al een tijdje watvoor processor ik heb namelijk maarja. Overclocken gaat denk ik geen succes worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.