Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waar kan je een signature maken en hoe kan je deze instellen als je signature??

ik kon dit nergens vinden...

Gr. Stanboy96

Geplaatst:

Signatures maak je met Adobe Photoshop :)

En een signature instellen kan in je Lid menu dan klikken op bewerken signature ofzo en voila dan kun je daar kiezen wat je wilt :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Waar kan je een signature maken en hoe kan je deze instellen als je signature??

ik kon dit nergens vinden...

Gr. Stanboy96

Als je een signature wilt maken en je hebt nog geen ervaring met Adobe Photoshop of een soortgelijk programma, dan raad ik je aan een van de beginners tutorials te volgen die GTAForum te bieden heeft. De tutorial van Visser23 en de tutorial van Froodooo zijn hier voorbeelden van. Uiteraard kun je met vragen die je hierna overhoudt altijd bij de helpdesk terecht.

Heel toevallig kon ik wel terugvinden hoe je een signature in je handtekening kan plaatsen, en wel op deze pagina. Zo zie je staan:

Wijzig handtekening

Als je wilt kun je onder je posts een handtekening (of 'signature') plaatsen. Een handtekening is een afbeelding of tekst die je gebruikt om je posts een persoonlijke noot te geven (door ze als het ware te 'signeren'). In deze instelling kun je je signature instellen. Een afbeelding in een signature mag niet groter zijn dan 500 x 150 pixels en 100 kilobyte, en je hebt niet meer dan 384 karakters ter beschikking. De codes om links en afbeeldingen in een signature te krijgen werken hetzelfde als in een gewone post. Behalve een afbeelding is er ook ruimte voor een tweetal zinnen in normaal lettertype boven of onder de signature. Het geheel (dus afbeelding + tekst) mag de 180 pixels niet te boven gaan en zal boven deze waarde automatisch "afgekapt" worden. Het uiteindelijk resultaat wordt dus het mooist als je van te voren de afmetingen goed in de gaten houdt.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Het eerste wat jij moet doen is niet op één website gaan , maar op meerdere zodat je je eigen style kan maken

en je kan ongeloofelijk veel resources vinden daar :D

en veel tuts :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...