Falzarg Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Hallo, Ik heb GTA: San Andreas voor de PC en ik heb een probleem. als ik begin met het spel is alles in orde, maar in't begin krijg je wat clipjes te zien van CJ die van het vliegveld komt,... etc. maar dat slaat mn pc die Clips over... dat is nog niet zo erg maar ik wandel naar de straat en Alle NPC auto's gaan (abnormaal) razend snel voorbij, ik kan de straat nog niet eens over... weet iemand wat ik moet doen om dat normaal te zetten???? Groeten, Falzarg Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Heb je het spel gemod? Zo ja, de mods verwijderen en/of het spel herinstalleren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Mocht je over een AMD Dual Core processor beschikken, probeer dan zeker even de AMD Dual Core Optimizer. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=82549 Reageren
danclo Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Geplaatst: 30 december 2008 Start Gta:SA op Als het spel geladen is, ga je via ALT+TAB naar bureaublad druk CTRL+ALT+DEL om taakbeheer te openen Bij Toepassingen zal je rechtermuisknop klikken op GTa:SA en klik dan "Ga naar Proces" Rechtermuisklik op het geselecteerde proces en dan de optie Affiniteit instellen en dan 1 van de cpu's afzetten. Bij sommige pcs moet je dit altijd doen bij het opstarten van gta, bij sommige blijft deze instelling permanent. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.