Mikeyyy Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Aanschauw hier mij creatie: P.S er staat shadow omdat ik op een andere forum shadow heet. P.S 2: Ik kreeg de tekst niet voor elkaar , ik heb het maar zo gedaan Edit: hier nog een Bewerkt: 24 december 2008 door Mikeyyy Reageren
Cl0ud Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Hier myn outcome, echt bedankt voor de tut, ik ga em zeker vaker gebruiken! Alleen met die splatter vond ik irri, ik zag op de foto ervoor nix, en de foto na(splatter brush gebruikt)nog nix. Dus... *EDIT* Zou je misschien de smudge instellingen kunnen verklappen? Daar heb ik altyd en eeuwig moeite mee. *EDIT2*@hierboven, 2e is mooier. *EDIT3* nog een outcome Deze is stukken mooier. Bewerkt: 25 december 2008 door Cl0ud Reageren
XiPE Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Mooie outcomes. *EDIT* Zou je misschien de smudge instellingen kunnen verklappen? Daar heb ik altyd en eeuwig moeite mee. Smudge instellingen, ik gebruik meestal het volgende. -Brush: Chalk 17px (Standaard brush) Je kan ook in google "Smudge Tutorial" typen. Daar geven ze je ook vaak smudge instellingen die goed zijn. Reageren
Mikeyyy Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hey, Zou je mij nog kunnen uitleggen hoe ik die naam maak. Daar snap ik niks van Reageren
Cl0ud Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Mooie outcomes.*EDIT* Zou je misschien de smudge instellingen kunnen verklappen? Daar heb ik altyd en eeuwig moeite mee. Smudge instellingen, ik gebruik meestal het volgende. -Brush: Chalk 17px (Standaard brush) Je kan ook in google "Smudge Tutorial" typen. Daar geven ze je ook vaak smudge instellingen die goed zijn. Dankje Reageren
Ferre Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Mijn uitkomst: Vat dit niet verkeerd op hoor maar ik vind deze tutorial vrij slecht en dan let ik niet eens op het feit dat er geen plaatjes van de tussenstappen zijn. Elke stap is van "Plak die Textuur daar en zet hem op dat", ten eerste zeg je niet waarom het moet en nog erger vind ik het dat je niet zegt wat de stap precies doet waardoor degene die de tutorial aan het uitvoeren is er maar weinig van leert omdat diegene zelf amper weet wat hij aan het uitvreten is. Hij is simpel, dat moet ik je nageven alleen je leert er echt niks van en dat is toch juist wel de bedoeling van een goede tutorial? Nogmaals, vat dit niet verkeerd op. Het is enkel bedoelt om jou er wat van te laten leren mits je deze post niet verkeerd opvat.@Hieronder: Ik gok op 40% Opacity. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Goede Tut, maar ik weet niet waar je Overlay kan vinden... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Goede Tut, maar ik weet niet waar je Overlay kan vinden... Je weet waar de Layers zijn toch? Daar staat Normal bij. En dan moet je op Normal klikken en dan krijg je een Drop down menu. Daarin vind je Overleay Reageren
GTA Haas Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Geplaatst: 31 december 2008 Goede Tut, maar ik weet niet waar je Overlay kan vinden... Je weet waar de Layers zijn toch? Daar staat Normal bij. En dan moet je op Normal klikken en dan krijg je een Drop down menu. Daarin vind je Overleay Oke, thanks! Reageren
gta master 1 Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 (bewerkt) Erg mooie tut! dit soort tuts zijn zeldzaam op dit forum My Outcome: EDIT: Waar kun je meer van dit soort textures downloaden? Bewerkt: 2 januari 2009 door gta master 1 Reageren
Be4sT Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Supertut! Alles goed uitgelegd Outcome : (met tekst wel eigen draai aan gegeve xD ) Reageren
Royboow Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 Goede Tut! kan iedereen wat van leren Mijn Singature ik heb alleen niet ingeblend, weet niet hoe dat moet @ Be4sT Hou jij ook van Assassins creed? Reageren
XiPE Geplaatst: 6 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2009 (bewerkt) ik heb alleen niet ingeblend, weet niet hoe dat moet Mooie outcome, en dit is een goede tutorial over inblenden. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14559 Bewerkt: 6 januari 2009 door XiPE Reageren
Be4sT Geplaatst: 7 januari 2009 Rapport Geplaatst: 7 januari 2009 Goede Tut!kan iedereen wat van leren Mijn Singature ik heb alleen niet ingeblend, weet niet hoe dat moet @ Be4sT Hou jij ook van Assassins creed? nee maar vind het wel vet personage xD Reageren
gta master 1 Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 Wat ben ik toch popie , sinds ik mijn Assassins creed sig heb gepost zijn er 2 andere Assassins creed sigs achter elkaar bijgekomen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.