Jump to content

Pc val regelmatig uit


padrini

Recommended Posts

Hallo,

Om te beginnen mijn probleem:

Mijn pc valt regelmatig uit dit gebeurd niet na een bepaalde tijd.

Soms gebeurd dit direct na het opstarten en een andere keer uren na het opstarten, hierdoor valt er geen vast patroon te ontdekken.

De temperaturen van mijn pc zijn volgens mij vader redelijk normaal, maar toch heb ik en screenshot van de temperaturen bijgevoegd.

Mijn vraag is dan bij deze wat de mogelijke oorzaak kan zijn van het uitvallen.

De mogelijkheid van een virus is hierbij uitgesloten omdat mijn pc regelmatig gescand word en er amper tot niet gedownload word.

M.v.g

padrini

post-87617-1229784273_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je pc soms en piekstroom nodig heeft bij een bepaalde 'inspanning' zoals programma's en/of games, en als je voeding die niet kan geven klapt ie eruit.

Kortom, je hebt waarschijnlijk een voeding met meer watt nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan ik dan zelf het beste kijken of mijn voeding genoeg spanning heeft?

Dit wil ik liever zelf doen omdat ik mijn mp3 bij de firma waar ik mijn pc ook gekocht heb al 2 maand ergens ligt bij een bedrijf wat ze inhuren om spullen te reparen en heb geen zin om mijn pc zo lang kwijt te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe kan ik dan zelf het beste kijken of mijn voeding genoeg spanning heeft?

Dit wil ik liever zelf doen omdat ik mijn mp3 bij de firma waar ik mijn pc ook gekocht heb al 2 maand ergens ligt bij een bedrijf wat ze inhuren om spullen te reparen en heb geen zin om mijn pc zo lang kwijt te zijn.

Dit kan je beste doen door zoveel mogelijk uit je voeding proberen te trekken.

Sluit van alles aan op je usb slots dat veel stroom verbruikt, draai een dvd op achtergrond ofzo, speel tegelijkertijd spel etc.

Valt het dan niet uit, maar bij normaal gebruik wel, dan heeft het waarschijnlijk andere oorzaak..

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan je beste doen door zoveel mogelijk uit je voeding proberen te trekken.

Sluit van alles aan op je usb slots dat veel stroom verbruikt, draai een dvd op achtergrond ofzo, speel tegelijkertijd spel etc.

Valt het dan niet uit, maar bij normaal gebruik wel, dan heeft het waarschijnlijk andere oorzaak..

Hij valt uit wanneer ik extra stroom trek door gta san andreas te gaan spelen met stuk of 10 chrome tabbladen openen en paint shop pro erbij. Maar hij valt pas uit na de intro en na het kiezen van new game, of laden, ik heb telkens voor new game gekozen en hij viel uit nadat je uit de auto bent gegooid en naar de fiets moet toe lopen. Dit doet die op precies hetzelfde moment als ik geen extra stroom trek heb alle usb aansluiting eruit gehaald en zo min mogelijk processen lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je bij andere spellen ook last ervan? Probeer het met een redelijk nieuw spel en zet weer alle instellingen heel hoog (waardoor je videokaart op zen maximum zal werken)

dat zal niet gaan het laatste spel wat ik voor de pc heb gekocht was gta san andreas om te kunnen modden, verder speel ik alleen op mijn ps2 spellen en niet op de pc. Ik heb dus alleen oudere die mijn standaard video kaart die op mijn moederbord met gemak aankon (behalve gta sa toen en is er een Geforce gekomen maar die zit er al een poosje in dus daar ligt het niet aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...