Jump to content

3FM Serious Request


TomHagen

Recommended Posts

3fmseriousrequestcopymk4.jpg
Het is weer begonnen, de inzamelingsactie voor het goede doel waarbij je platen kan aanvragen voor €15 of meer, die vervolgens gedraaid worden. Het goede doel is het Rode Kruis om vluchtelingen te helpen, die vaak hun huis, gezin en baan zijn verloren.

De DJ's die in het huis zitten zijn:
Giel Beelen
Koen Zwijnenberg
Paul Rabbering

Het is niet alleen een leuke actie, maar ook nog eens leuke radio. Ik denk dat ik wel een plaatje ga aanvragen, ik moet alleen nog bedenken welke plaat het gaat worden.

Ik ben wel benieuwd wie er hier nog meer luistert en eventueel een plaatje gaat aanvragen.

www.3fm.nl
Bewerkt: door Jowx
Topic pinned =)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk er elk jaar weer naar. Ik kijk live op 101 tv. Wel jammer dat Gerard Ekdom er niet in zit. Hij kan Veiling TV altijd zo goed presenteren.

Ze hebben nu al 327.000 euro opgehaald. Als we de 2,5 miljoen halen doneert de regering er nog eens 2,5 miljoen bij. Maar dat gaan we waarschijnlijk wel halen, want elke dag wordt er meer gestort.

Link to comment
Delen op andere websites

Tussenstand dag 3: 595.480 euro. Dat is ongeveer 120.000 euro meer dan vorig jaar om deze tijd. Vannacht blijft Najib Amhali slapen in het glazen huis.

De themaplaat van dit jaar is ook bekend. Dat is elk jaar een plaat waar de DJ's vrolijk van worden bij Serious Request. Dit jaar is het Jordy van Loon met Verliefdheid (Is Een Toverbal).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan het helaas niet vinden op mijn TV, beneden hebben we het kanaal wel. Maar ik heb het niet :-( . Het is inderdaad een goede actie, ik wil eigenlijk "We ar the world" aanvragen. Dat was ook een actie voor Afrika, en een geweldig nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik volg Serious Request ook, altijd erg leuk vind ik dat. Ik was trouwens gisteren ook nog voor de lol naar Breda gegaan (is keidichtbij voor mij) en heb ''een duit in het zakje gedaan'' bij het Glazen Huis. Het was geweldig om Giel daar opgesloten te zien zitten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De tussenstand is €1.377.338,-,dus ik ben bang dat ze de €2.500.000 niet halen :N

Het wordt wel moeilijk ja, maar misschien dat er vandaag (de laatste dag) nog flink wat geld binnenkomt van allerlei acties die mensen zelf georganiseerd hebben. Alhoewel het huidige bedrag verdubbelen nogal moeilijk gaat worden. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...