Jump to content

3FM Serious Request

Recommended Posts

Geplaatst:

Het probleem is dat er nu een kredietcrisis aan de gang is waardoor de grote bedrijven die altijd enorm grote bedragen geven aan Serious Request misschien afhaken. We moeten gewoon afwachten of we het gehaald hebben. Om 20.00 komen de DJ's uit het glazen huis en dan wordt ook de eindstand bekend gemaakt.

Het is wel zo dat op de laatste dag het meeste geld wordt binnengehaald dus we gaan vrijwel zeker over de 2 miljoen euro.

Geplaatst:
5.637.937 euro :D

Echt veel meer dan ik verwacht had. Gisteren stond de stand op 1,3 miljoen. Zonder de 2½ miljoen van de regering is het bedrag 3,1 miljoen, dus op de laatste dag is het ruim verdubbelt. :D

Geplaatst:

Ik had ook niet verwacht dat ze het zouden halen. Maar hebben jullie een plaatje aangevraagd? Ik niet toen ik zag dat je op de site je rekening nummer moet invullen. Dus heb ik toen maar een paar sms'jes gestuurd :tu:

Geplaatst:
Ik had ook niet verwacht dat ze het zouden halen. Maar hebben jullie een plaatje aangevraagd? Ik niet toen ik zag dat je op de site je rekening nummer moet invullen. Dus heb ik toen maar een paar sms'jes gestuurd :tu:
Dat is toch logisch, dat ze om je rekeningnummer vragen? Ze trekken het geld van je rekening af, niks mis mee toch?

Ik heb voor €30 een plaatje aangevraagd, maar ik ben niet gebeld, heb mijn plaat ook niet gehoord. Misschien wordt ik nog gebeld, aangezien ze nu wel weer de platen zullen gaan draaien die afgelopen week niet zijn gedraaid. En daarna de Top Zoveel aangevraagde platen. :dans:

Geplaatst:
Ik heb voor €30 een plaatje aangevraagd

€30,- voor een liedje aanvragen :(:t:{:-( gewoon veel te veel. Ok, ik weet dat het voor een goed doel is, maar dan nog 30 euro voor een liedje :7

>>> Door Jowx: Je mag niet over downloaden praten.. Dat moet nu toch wel duidelijk zijn?? <<<

Geplaatst:
Ik heb voor €30 een plaatje aangevraagd

€30,- voor een liedje aanvragen :(:t:{:-( gewoon veel te veel. Ok, ik weet dat het voor een goed doel is, maar dan nog 30 euro voor een liedje :7

Grapjas. :7

Dat geld gaat naar het goede doel (de vluchtelingen), vandaar. Overigens kan ik het liedje hier niet mee downloaden, maar draaien ze het op de radio. Niet dat ik daar zo blij van wordt, maar eens in het jaar wil ik wel wat geld aan het goede doel geven.

Geplaatst:
Dat is toch logisch, dat ze om je rekeningnummer vragen? Ze trekken het geld van je rekening af, niks mis mee toch?

Ik heb voor €30 een plaatje aangevraagd, maar ik ben niet gebeld, heb mijn plaat ook niet gehoord. Misschien wordt ik nog gebeld, aangezien ze nu wel weer de platen zullen gaan draaien die afgelopen week niet zijn gedraaid. En daarna de Top Zoveel aangevraagde platen. :dans:

Ik dacht dat het ook via sms kon,dat het dan op m'n rekening zou komen.

Geplaatst: (bewerkt)
5.637.937 euro :D

W00t? Gigantisch veel :puh:

In België was het minder (maar wij zijn dan ook met minder mensen, natuurlijk)

namelijk:

€3.503.246,-

Wat natuurlijk ook gigantisch veel is in 6 dagen tijd. Het doet me goed dat mensen zich inzetten voor ('vergeten') goede doelen. Alle bedragen waren belangrijk en hebben bijgedragen tot dit grote geheel. En natuurlijk niet te vergeten: de drie presentatoren die zich hebben laten opsluiten in een glazen huis zonder eten en met weinig slaap. Dankzij hun enthousiasme werd er zoveel geschonken.

Achja tis Kerstmis en dan wordt ik een beetje melig :-(

Groet Pater tjoef

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst: (bewerkt)

ik weet dat dit al oud is maar moet toch even iets kwijt , vond het zelf wel lachen dat ze opgesloten zaten leuke geinige dingen gezien . maar die actie heb ik een probleem mee waarom ? nou wat ik zelf denk en dat is wel denk ik zeker dat ze echt niet die 5 miljoen naar het rode kruis gaan mischien een beetje maar de rest in hun eigen zakken stoppen , ze kunnen beter een actie houden in nederland , aangezien we hier al met voedsel banken moet beginnen maar nee vluchtelingen die moeten geholpen terwijl hun eigen land ook problemen hebben . maarja dat zien ze niet.

Dat wou ik even kwijt .

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Geplaatst:
ik weet dat dit al oud is maar moet toch even iets kwijt , vond het zelf wel lachen dat ze opgesloten zaten leuke geinige dingen gezien . maar die actie heb ik een probleem mee waarom ? nou wat ik zelf denk en dat is wel denk ik zeker dat ze echt niet die 5 miljoen naar het rode kruis gaan mischien een beetje maar de rest in hun eigen zakken stoppen , ze kunnen beter een actie houden in nederland , aangezien we hier al met voedsel banken moet beginnen maar nee vluchtelingen die moeten geholpen terwijl hun eigen land ook problemen hebben . maarja dat zien ze niet.

Dat wou ik even kwijt .

Het doel van dit glazen huis is een 'vergeten' probleem dat ook financiële steun nodig heeft terug bekend maken. Er zijn zeer veel doelen waarvoor men zich kan inzetten, het één al wat populairder dan het ander.

Ze gaan ook echt niet alles voor zichzelf houden hoor :7 dat zou gewoon verschrikkelijk dom zijn. Mensen geven heus niet zoveel geld voor het radiostation zelf, maar voor het helpen van vrouwen op de vlucht (in België toch). Ik weet zeker dat alles naar het Rode Kruis gaat.

En over die "maarja dat zien ze niet" :

Ze weten echt wel wat gaande is in eigen land, en die doelen heb ook hun sponsors. Niet alles moet naar eigen land terugvloeien.

En waar zit het argument in dit:

maar nee vluchtelingen die moeten geholpen terwijl hun eigen land ook problemen hebben

?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...