Jump to content

savegame


acount manager

Recommended Posts

he jongens ik heb een savegame van 100 procent gedownload en ik wil hem in gta3 maar in welke map moet tie nou? :blink: en hoe merk je dat dat ie in hetspel is en ik wil ook nog weten hoe je moet downloaden van gtagames.nl wnat het lukt niet en hoe kan je topics sluiten :blink:

Bewerkt: door acount manager
Link to comment
Delen op andere websites

C:\Documents and Settings\NAAM \Mijn documenten\GTA 3 User Files plak hem daar in ;)

Wil je de volgende keer de zoekknop dit is namelijk al vaker gevraagd..

Sorry het ging inderdaad over Gta3 exuces moi ;)

Bewerkt: door Dennizzzz
Link to comment
Delen op andere websites

C:\Documents and Settings\NAAM \Mijn documenten\GTA Vice City User Files plak hem daar in ;)

Wil je de volgende keer de zoekknop dit is namelijk al vaker gevraagd..

maar ik heb het over gta3 hoor dennis

Link to comment
Delen op andere websites

he jongens ik heb een savegame van 100 procent gedownload en ik wil hem in gta3 maar in welke map moet tie nou?

misschien in je Gta 3 map :rolleyes:

en hoe merk je dat dat ie in hetspel is

zie je vanzelf als je het spel laad

en ik wil ook nog weten hoe je moet downloaden van gtagames.nl wnat het lukt niet

je zegt net dat je een 100% savegame heb gedownload, downloaden lukt wel dus <_<

en hoe kan je topics sluiten

dat kunnen mods en hoger, bij mensen zoals jij word er misbruik van gemaakt

Link to comment
Delen op andere websites

he jongens ik heb een savegame van 100 procent gedownload en ik wil hem in gta3 maar in welke map moet tie nou?

C:\Documents and Settings\Lantyz\Mijn documenten\GTA3 User Files

Let op: Jouw 'mijn documenten' zal uiteraard een andere directory hebben dan 'Lantyz', en de savegame moet de naam 'GTA3sfX' hebben (op de X komt een cijfer van 1 tot 8 naar eigen keus)

In een goede download staat dit ook in de readme, die erbij hoort te zitten.

:blink: en hoe merk je dat dat ie in hetspel is

??? Tenzij je last hebt van je korte-termijn-geheugen, zul je toch zelf wel weten waar en wanneer je de savegame hebt geïnstaleerd? Een 100% savegame herken je makkelijk aan de safehouses; Daar vind je allerlei wapens & pickups.

en ik wil ook nog weten hoe je moet downloaden van gtagames.nl wnat het lukt niet

Wat gaat er fout?

en hoe kan je topics sluiten :blink:

Simpel; Niet.

Dat heb ik je overigens al een keer verteld.

[EDIT: The Godfather was me voor... Nah ja, dan weet je het nu extra goed, en hoef je het niet nog een keer te vragen. ^_^ ]

Link to comment
Delen op andere websites

he jongens ik heb een savegame van 100 procent gedownload en ik wil hem in gta3 maar in welke map moet tie nou?

misschien in je Gta 3 map :rolleyes:

en hoe merk je dat dat ie in hetspel is

zie je vanzelf als je het spel laad

en ik wil ook nog weten hoe je moet downloaden van gtagames.nl wnat het lukt niet

je zegt net dat je een 100% savegame heb gedownload, downloaden lukt wel dus <_<

en hoe kan je topics sluiten

dat kunnen mods en hoger, bij mensen zoals jij word er misbruik van gemaakt

ik ga downloaden van gtagames.nl en dan komt er dat je een url moet platsen maar wat is een url en er komt dat ik gtagames.nl server niet uit moet zuigen wat moet ik doen en ik heb het niet van gtagames.nl gedownload maar van gtaxclusive.tk hoor

Bewerkt: door acount manager
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
he jongens ik heb een savegame van 100 procent gedownload en ik wil hem in gta3 maar in welke map moet tie nou? :blink: en hoe merk je dat dat ie in hetspel is en ik wil ook nog weten hoe je moet downloaden van gtagames.nl wnat het lukt niet en hoe kan je topics sluiten :blink:

hoi, waar haal jij dat vandaan dat 100% sve game seg ut pleaseplease want ik ben al maaaanden o jacht naar dat 100% groetjes jory

Link to comment
Delen op andere websites

he jongens ik heb een savegame van 100 procent gedownload en ik wil hem in gta3 maar in welke map moet tie nou?

misschien in je Gta 3 map :rolleyes:

en hoe merk je dat dat ie in hetspel is

zie je vanzelf als je het spel laad

en ik wil ook nog weten hoe je moet downloaden van gtagames.nl wnat het lukt niet

je zegt net dat je een 100% savegame heb gedownload, downloaden lukt wel dus <_<

en hoe kan je topics sluiten

dat kunnen mods en hoger, bij mensen zoals jij word er misbruik van gemaakt

Lekker op dreef om dit persoon zo aftekraken.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker op dreef om dit persoon zo aftekraken.

Dit heeft toch geen hulp aan dit topic? Waarom reply je dan.. Ik vind het van Godfather terecht, hij moet gewoon iets beter kijken en niet van die onnodige opmerkingen zeggen.

Trouwens.. De Savegame moet je altijd in de GTA 3 User Files zetten. [Mijn Documenten]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...