Jump to content

Mouse Recorder

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Omdat ik niks te doen had, en me GTA is gewist van me pc, heb ik snel een programma gemaakt om de bewegingen van je muis mee op te nemen. die je ook weer kan opslaan. te veel vrije tijd[/font]

versie 1.0:

Alleen de bewegingen worden opgenomen, in latere versies word ook clicks opgenomen.

Versie 1.0 Update:

- Nu geen gebruik meer van .NET Framework 3.5 maar 2.0 (Meestal al geïnstalleerd)

- Programma nu in 2 talen beschikbaar: Engels en Nederlands

- Je kan zien hoeveel frames je opneemt.

- Je kan het "Mouse position" scherm verbergen

- + Wat andere kleine bugs

Download: Onderaan deze post

Screenshot:

post-65063-1229950261.png

post-65063-1229950282.jpg

Systeemeisen:

.Net Framework: 2.0 (meestal al geïnstalleerd)

Geheugen: 16Mb

Harde Schijf: 254 KB

Muis

Download: Mouse_Record_1.0_update_.rar

Bewerkt: door BC7
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Crypteq

12

• NTAuthority

3

• marcootje

3

• NickyHendriks

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Wauw, dit heb ik nog nooit gezien.

En jij kunt zulke dingen maken? Mijn respect heb je.

Maar mooi gemaakt! :tu:

Geplaatst:
Wat is het nut ervan?

eigenlijk nog niks. maar als later in nieuwe updates, clicks ook worden teogevoegd, kan je m dingen laten openen enzo. maar k had niet zo veel te doen, en dit programma is snel gemaakt...

Geplaatst:

Hmm, zo'n type applicatie heb ik al in jaren niet meer gezien -- en dat was toen als example bij een shareware-programmeeromgeving in 2002 :O Verder, gebruikt deze applicatie een van de System.Core.dll-assemblies -- aangezien anders het .NET Framework 3.5 niet nodig is, maar versie 2.0 genoeg is -- en wat meer op eindgebruikerssystemen staat.

Geplaatst:
Hmm, zo'n type applicatie heb ik al in jaren niet meer gezien -- en dat was toen als example bij een shareware-programmeeromgeving in 2002 :O Verder, gebruikt deze applicatie een van de System.Core.dll-assemblies -- aangezien anders het .NET Framework 3.5 niet nodig is, maar versie 2.0 genoeg is -- en wat meer op eindgebruikerssystemen staat.

1. ik heb geen example erbij gebruikt. dit heb ik gewoon snel uit mijn hoofd gedaan...

2. volgens mij niet, maar als je iets in VB 2008 maakt dan maak je een applicatie met .NET framework 3.5. Laat het me weten als het ook met eerdere versie's werkt.

Geplaatst:
2. volgens mij niet, maar als je iets in VB 2008 maakt dan maak je een applicatie met .NET framework 3.5. Laat het me weten als het ook met eerdere versie's werkt.

Standaard is in VS2008-based applicaties het '.NET Framework 3.5'-selectieboxje aangevinkt, wat dus betekent dat de .exe-file System.Core.dll per se nodig heeft. Als je geen speciale dingen uit 3.5 gebruikt, kun je ook 2.0 selecteren, wat betekent dat meer mensen het zullen kunnen gebruiken. :)

Standaard is in VS2008-based applicaties het '.NET Framework 3.5'-selectieboxje aangevinkt, wat dus betekent dat de .exe-file System.Core.dll per se nodig heeft. Als je geen speciale dingen uit 3.5 gebruikt, kun je ook 2.0 selecteren, wat betekent dat meer mensen het zullen kunnen gebruiken. :)

zal zo een nieuwe uploaden met .NET framework 2.0... (even nog wat toevoegen....)

Nieuwe versie: 1.0 Update

• minimaal .Net framework 2.0 (meestal al geinstalleerd)
  • Keuze uit 2 talen: Engels en Nederlands

Plus wat extra dingen. o.a.

- Je kan zien hoeveel frames je opneemt.

- Je kan de "Mouse position box" laten verdwijnen.

Nog meer ideeën? :sigaar:

Geplaatst:

Wow nou je het zegt had eigenlijk niet goed gelezen dat je het zelf had gemaakt! _O_

Als je zoiets "ff snel" maakt... Respect hoor. :tu:

Waarom ga je geen andere dingen doen in je vrije tijd of zo? XD Zelfs ik ben nog nuttiger bezig in de vakantie :puh:

Toch wel gaaf je het het ook kan afspelen, dat heeft toch nog enige nut :Y

Mvg

Marco ^_^

Bewerkt: door marcootje

@Flitskikker

Dankje!

Je kan gewoon in een statusbar (tenminste in VB 2008) een progressbar plaatsen. gewoon 1 keer op klikken en de statusbar selecteren.

@Dvt

Dankje!

Is niet zo moeilijk. ben langer bezig geweest om alles er een beetje mooi uit te laten zien dan de code voor het opnemen van de muis. daar was k zo klaar mee...

@marcootje

het was avonds en ik had niet zo veel te doen... Er was ook niet veel op tv[/font]

Ja, later hoop ik er ook de "clicks" er bij kunnen voegen, zodat je het echt dingen kan laten uitvoeren. Maar dat is wel iets lastiger.

Trouwens ben bijna klaar met een update.. zie mijn vorige post... ging even iets mis, was een groot gedeelte kwijt :blauw:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...