Jump to content

Mouse Recorder


Crypteq

Recommended Posts

:engel:BUMP :engel:

Versie 1.0 Update:

- Nu geen gebruik meer van .NET Framework 3.5 maar 2.0 (Meestal al geïnstalleerd)

- Programma nu in 2 talen beschikbaar: Engels en Nederlands

- Je kan zien hoeveel frames je opneemt.

- Je kan het "Mouse position" scherm verbergen

- + Wat andere kleine bugs

Download: Klik

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crypteq

    12

  • NTAuthority

    3

  • marcootje

    3

  • NickyHendriks

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

"The program encountered an unexpected error." of zoiets... foutje? :puh:

Ik:

- nam op

- stopte

- speelde af

- opende nieuw (niet opslaan)

- nam op

- stopte

- kreeg de error

volgens mij was het zo... :puh:

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

"The program encountered an unexpected error." of zoiets... foutje? :puh:

Ik:

- nam op

- stopte

- speelde af

- opende nieuw (niet opslaan)

- nam op

- stopte

- kreeg de error

volgens mij was het zo... :puh:

Klopt, heel soms heb je dat.. dat probeer ik nog te fixen...

dat kom heel soms voor als je op stop drukt...

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die van jouw nog niet geprobeerd, maar op het uiterlijk af doet het me denken aan die autoclick progamma's die je bijvoorbeeld kon gebruiken voor runescape. Mensen deden dat dan zodat ze niet zelf heen en weer hoefden te lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een mededeling van de gemiddelde oen[/font] met Windows Vista (weet tragisch genoeg niet of het al behandeld is):

Je moet het programma als Administrator uitvoeren. Dat komt omdat BC(ubing)7 een temp-file in je C:\ station laat aanmaken met een commando.

Link to comment
Delen op andere websites

Even een mededeling van de gemiddelde oen[/font] met Windows Vista (weet tragisch genoeg niet of het al behandeld is):

. Dat komt omdat BC(ubing)7 een temp-file in je C:\ station laat aanmaken met een commando.

sorry vergeten te melden. in C:\ worden de instellingen opgeslagen zoals de taal en andere data voor het programma. je kan dit gewoon weer verwijderen als je wilt. je krijgt dan alleen als je het programma weer opstart, een melding dat je het voor de eerste keer opstart.

als je windows vista hebt, Dan doe je wat GTA Monster zei:

Je moet het programma als Administrator uitvoeren
Link to comment
Delen op andere websites

Wauw! Vet! Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld die coördinaten te kopieren en te geven aan andere mensen, zodat zij het kunnen plakken, op ''play'' kunnen klikken en precies mijn muisbewegingen na kunnen doen (inclusief kliks)? :*D

Hoef ik eindelijk geen print screen van de configuratie scherm te maken om het te laten zien aan m'n vrienden die niet weten waar het is. :bonk:

Keep up the good work! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Wauw! Vet! Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld die coördinaten te kopieren en te geven aan andere mensen, zodat zij het kunnen plakken, op ''play'' kunnen klikken en precies mijn muisbewegingen na kunnen doen (inclusief kliks)? :*D

Hoef ik eindelijk geen print screen van de configuratie scherm te maken om het te laten zien aan m'n vrienden die niet weten waar het is. :bonk:

Keep up the good work! :klap:

één nadeel: niet alle beeldschermen hebben dezelfde resolutie, dus dan kan het een beetje raar gaan doen.

Als bij jou het knopje "configuratiescherm" op bijvoorbeeld coordinaat 275, 349 zit, betekend dat nog niet dat dat bij je vriend ook zo is, misschien is het daar wel 345, 390 of zo :puh:

kun je er wel iets inmaken dat hij ook het toetsenbord meeneemt? dan kun je automatisch forms invullen, als dat steeds dezelfden zijn. Ik kan zo gauw niet verzinnen welke dat kan zijn...misschien msn/wlm of zo, of automatisch ergens anders inloggen! Niet een idee?

mvg

Marco

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg eerst het nut ervan he... Maar wat kan ik ermee? Ok, muis opnemen, en wat kan k dan doen met die opname :cab:

Ik heb BTW ook nog een idee, dat ie ook de Scroll onthoud, dan kan je bvijvoorbeeld als iemand iets op een internet pagina niet kan vinden er naar scrollen ofzo

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vroeg eerst het nut ervan he... Maar wat kan ik ermee? Ok, muis opnemen, en wat kan k dan doen met die opname :cab:

Wat jij ermee wilt doen. :puh: Ik vind het in ieder geval wel een grappig progje, vooral als je er clicken en scrollen toe voegt. Het nut zie ik er niet helemaal van, want ivm beeld resolutie zal het toch lastiger worden om het voor iemand anders te gebruiken. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...