Jump to content

Zwaar lag probleem.


KillerZero86

Recommended Posts

Ik heb erg veel last van lag tijdens RuneScape en BattleField 2. En ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Ons internet is naar mijns inziens leeg als ik die spellen speel. Bij RuneScape helpt herstarten vaak, maar het blijft irritant. Bij Battlefield lost ook dit niks op. Ik heb 3mb internet dus ik ga ervanuit dat het aan mijn pc ergens ligt. Maar waaraan? Ik speel RuneScape op low detail, en daarvoor is mijn pc ruimschoots sterk genoeg. Hij kan zelfs hight detail aan. Bij battlefield 2 heb ik ook ruim voldoende. Weet iemadn wat mijn spellen kan laten laggen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Limbolander

    15

  • KillerZero86

    13

  • IV trailer

    3

  • Sublime

    2

Ik heb erg veel last van lag tijdens RuneScape en BattleField 2. En ik heb echt geen flauw idee waar het vandaan komt. Ons internet is naar mijns inziens leeg als ik die spellen speel. Bij RuneScape helpt herstarten vaak, maar het blijft irritant. Bij Battlefield lost ook dit niks op. Ik heb 3mb internet dus ik ga ervanuit dat het aan mijn pc ergens ligt. Maar waaraan? Ik speel RuneScape op low detail, en daarvoor is mijn pc ruimschoots sterk genoeg. Hij kan zelfs hight detail aan. Bij battlefield 2 heb ik ook ruim voldoende. Weet iemadn wat mijn spellen kan laten laggen?

Waarschijnlijk is je internet te sloom, bij BF zou je nog kunnen kijken bij de connectie, en daar een andere instellen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een kabeltje in mn pc zitten dus daar kan het niet aan liggen.

Ik ben er al achter, zodra mijn broer zn pc aanzet schiet de ping omhoog. Dus daar komt het ergens van.

EDIT: k*t dubbelpost. Kan iemand deze beide eventjes samenvoegen?

>>> Door Thundercover: Tuurlijk. :)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er al achter, zodra mijn broer zn pc aanzet schiet de ping omhoog. Dus daar komt het ergens van.

EDIT: k*t dubbelpost. Kan iemand deze beide eventjes samenvoegen?

Misschien heeft hij torrents aan staan of andere downloads?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je draadloos internet bij je thuis? Als je online gaat gamen, kan je beter bekabeld internet hebben, dat is vaak wat stabieler.

wat stabieler? toch wel een HEEL stuk stabieler ^^

Heb je draadloos internet bij je thuis? Als je online gaat gamen, kan je beter bekabeld internet hebben, dat is vaak wat stabieler.

Dus daarom lagged mijn SAMP altijd :7 weet ik dat ook weer. Bedankt ^_^

Ja draadloos gamen is echt een afrader.

Ik ben er al achter, zodra mijn broer zn pc aanzet schiet de ping omhoog. Dus daar komt het ergens van.

denk dat je broer dan ook gamed of download? vroeger kon ik met 1.6mb internet toch nog redelijk gamen ( cs 1.6 ) als onder de pc aanstond, maarja die surfen alleen wat.

Link to comment
Delen op andere websites

dat zit wel goed.. en ik denk dat als je broer youtube gaat kijken dat het dan nog steeds gewoon hoort te doen..

EDIT: btw als ik torrents aan het staan kan niemand anders op het internet (ik heb 2000 kbps (380kb/sec)) dat vind ik best wel lol omdat je dan makkelijker vals kan spelen in online spelletjes omdat niemand je kan raken :puh:

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...