Jump to content

Vervelende camera


DareFox

Recommended Posts

als ik met GTA San Andreas speel en ik richt dan draait CJ (hoofdpersoon) rondjes oftewel de camera draait rondjes het is heel irritant omdat ik nu niet op mensen kan richten. En ook als ik in een voortuig rijd gaat de camera na een paar seconde aan de zijkant van de auto zitten aljseblieft help me met dit probleem.

Alvast bedankt!

P.S. : HELP ALSTUBLIEFT SVP

Link to comment
Delen op andere websites

- Herstart je PC eens, misschien helpt het.

- Verwijder dan eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je 'Gta: San Andreas User files', en dze bevindt zich op zijn beurt in 'Mijn Documenten'.

- Het kan ook zijn dat een toets van het toetsenbord geblokkeerd zit, zoja, kijk of je het op een ander toetsenbord niet hebt(logisch).

- Blijf je dit probleem hebben, herinstalleer San Andreas dan eens.

Meer mogelijkheden vind ik niet. :puh:

Succes. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die download link geprobeerd maar het helpt me niks en nu kan ik ook niet meer mijn toetsebord meer gebruiken dankjewel :duh: help mij alsjeblieft want dit probleem is nog niet beeindigd\ :N

alvast bedankt

ik kan mijn toetsenbord weer gebruiken

maar mijn probleem is nog niet opgelost blijf me helpen alsjeblieft

alvast bedankt :cya:

Al die dingen werkte niet ik heb alleen opnieuw installeren nog niet geprobeerd maar. is dat uninstallen en dan weer installen?

maar deleat ik niet GTA san andreas als ik uninstall doe?

:*D

>>> Door _KoE_Mzungu: Triplepost samengevoegd. Zoals je in de regels kan lezen worden dubbelposts niet op prijs gesteld. Ook jij hebt een [bewerk]-knop onder je berichten staan; maak daar dan ook gebruik van.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Al die dingen werkte niet ik heb alleen opnieuw installeren nog niet geprobeerd maar. is dat uninstallen en dan weer installen?

maar deleat ik niet GTA san andreas als ik uninstall doe?

:*D

Ja, en dan installeer je hem weer en je hebt hem weer op je PC staan. Je savegames blijven behouden, deze worden niet verwijderd als je je SA herinstalleert. Als je nog problemen hebt met die download die ik gaf, hij is makkelijk te verwijderen. Je verwijderdt 'Toca Edit' en eventueel gta_sa.set.

Succes. ^_^

Edit: Uninstall betekent dus deïnstalleren. Na het deïnstalleren doe je de disc uit je PC en dan weer in je PC, en dan kun je 'Install Gta: San Andreas' aankruisen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...