Jump to content

Cheatdevice


PSP-Keeper

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden VCS uitgespeeld op de PSP, en nu wil ik gaan cheaten, maar de standaard cheats vind ik niet zo geweldig, en ik las wat over Cheatdevice, dus vraag ik het maar hier.

1: Wát kun je met Cheatdevice meer t.o.v. de standaard cheats?

2: Is het illegaal?

3: Is het een risico om te installeren?

4: Kun je VCS op die manier ook modden en er nieuwe gebouwen te plaatsen en alles?

Dat was het dan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden VCS uitgespeeld op de PSP, en nu wil ik gaan cheaten, maar de standaard cheats vind ik niet zo geweldig, en ik las wat over Cheatdevice, dus vraag ik het maar hier.

1: Wát kun je met Cheatdevice meer t.o.v. de standaard cheats?

2: Is het illegaal?

3: Is het een risico om te installeren?

4: Kun je VCS op die manier ook modden en er nieuwe gebouwen te plaatsen en alles?

Dat was het dan :)

Meer info over het cheatdevice vind je hier. Het is niet illegaal.

Het risico van het installeren hangt van je PSP software af. Is je PSP firmware hoger dan 2.7, dan is het risico een stuk groter omdat je dan een riskant proces moet nalopen om weer een lagere firmware te krijgen. Om VCS te spelen heb je sowieso een hogere firmware nodig, dus het risico is wel redelijk groot. Daarbij zou ja dan custom firmware moeten installeren en dat is (blijkbaar) illegaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je er Custom Firmware op moet zetten, geen probleem. Ik heb er nu 5.00 M33-4 op staan (Nieuwste Custom Firmware :) )

En Vice City Stories werkt er gewoon op, dus ik hoef nu niet te gaan downgraden hoop ik? :)

EDIT: Hele goeie site, dank je wel MartyCeha :)

Bewerkt: door PSP-Keeper
Link to comment
Delen op andere websites

1) De mogelijkheden zijn zeker de moeite waard. De standaard-cheats zijn niets tegenover de cheats van het cheatdevice. En ik denk zelf dat je vanuit een bepaalde site (ik denk dat het iets was van 'cheatsync.*') nog meer cheats kan downloaden.

2) niet dat ik weet

3) er is geen enkel risico als je de custom firewire al hebt geinstalleerd (om dat je de flash-memory (of zoiets) niet veranderd)

4) Alleen als je al ervaring hebt. Er is een build-optie ingebouwd maar ik kan er zelf helemaal niet mee werken

dus het is zeker de moeite waard!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb gewoon de legale versie van GTA VCS, en cheatdevice is ook gewoon legaal ;) Het is gewoon een trainer die Edison Carter heeft uitgebracht, om het gamen gewoon een stuk leuker te maken.

Niks illegaals hieraan, dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...