vw53steven Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 (bewerkt) Hoi allemaal Heeft deze vrouw op de foto ook een naam Dat vraag ik me gewoon af, want je komt bij iedere gta wel een vrouw tegen maar ik heb nog nooit over een naam van zo'n figuur gehoord dus vraag ik me af of zie die wel hebben. Gr. Steven Bewerkt: 23 december 2008 door vw53steven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Evan Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Haha volgens mij is zij gewoon verzonnen en getekent. Ben je soms verliefd kerel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Nee, dit is gewoon Artwork. Bij elke GTA is inderdaad een vrouw op de cover van een GTA. Bij GTA IV is dit ook zo maar sommige beweren haar te hebben gezien...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Volgens de handleiding van GTA Vice City staat ze samen met haar tweelingzus alleen bekend als "the Twins" en zijn ze gezelschap van Ricardo Diaz. Zoals hierboven vermeld verschijnen ze alleen op artwork en niet in-game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little C Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Volgens de handleiding van GTA Vice City staat ze samen met haar tweelingzus alleen bekend als "the Twins" en zijn ze gezelschap van Ricardo Diaz. Zoals hierboven vermeld verschijnen ze alleen op artwork en niet in-game. Vind 't eerlijk gezegd niet eens zo'n domme vraag; Lola, het lollymeisje van GTA IV kom ik ook nergens tegen in de game (of heb ik niet opgelet?) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 je kan haar vinden via de Database van de LCPD. daarin zie je dat ze in SF van San Andreas woont Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Apple-Mac Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2008 Op dit forum zie ik een reactie staan, dat ze misschien wel ingame te vinden zijn: Yes, they are in the game. One is the bartender at the Malibu club, the other is the pole dancer in Pole Position. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Apple-Mac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vw53steven Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 o zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 en gta III is mindy of mendy ofzo die prostituee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 en gta III is mindy of mendy ofzo die prostituee Misty. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 oo ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Op dit forum zie ik een reactie staan, dat ze misschien wel ingame te vinden zijn:Yes, they are in the game. One is the bartender at the Malibu club, the other is the pole dancer in Pole Position. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Apple-Mac Die meiden lijken er misschien wel op, alleen klopt het dan niet dat ze bekenden van Diaz zijn, aangezien uit het spel niet blijkt dat ze ook maar enige relatie met Ricardo hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Op dit forum zie ik een reactie staan, dat ze misschien wel ingame te vinden zijn:Yes, they are in the game. One is the bartender at the Malibu club, the other is the pole dancer in Pole Position. Ik hoop dat je hier iets mee kan. Apple-Mac Die meiden lijken er misschien wel op, alleen klopt het dan niet dat ze bekenden van Diaz zijn, aangezien uit het spel niet blijkt dat ze ook maar enige relatie met Ricardo hebben. Als het in het boekje staat dat het zo is, lijkt mij dat dat ook klopt? >>> Door Flying Dutchman: Daar waren we na een half jaar al wel achter, laat deze discussie maar rusten.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Hulk Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2009 Het is gewoon Artwork. Bij elke GTA zie je wel een persoon die je nooit in de game zelf tegen komt of waar je wat van hoort. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.