Jump to content

Heeft ze ook een naam?


vw53steven

Recommended Posts

Hoi allemaal

Heeft deze vrouw op de foto ook een naam :? Dat vraag ik me gewoon af, want je komt bij iedere gta wel een vrouw tegen maar ik heb nog nooit over een naam van zo'n figuur gehoord dus vraag ik me af of zie die wel hebben.

Gr. Steven

post-98194-1230062310.jpg

Bewerkt: door vw53steven
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens de handleiding van GTA Vice City staat ze samen met haar tweelingzus alleen bekend als "the Twins" en zijn ze gezelschap van Ricardo Diaz. Zoals hierboven vermeld verschijnen ze alleen op artwork en niet in-game.

Vind 't eerlijk gezegd niet eens zo'n domme vraag; Lola, het lollymeisje van GTA IV kom ik ook nergens tegen in de game (of heb ik niet opgelet?)

Link to comment
Delen op andere websites

Op dit forum zie ik een reactie staan, dat ze misschien wel ingame te vinden zijn:
Yes, they are in the game. One is the bartender at the Malibu club, the other is the pole dancer in Pole Position.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Apple-Mac

Die meiden lijken er misschien wel op, alleen klopt het dan niet dat ze bekenden van Diaz zijn, aangezien uit het spel niet blijkt dat ze ook maar enige relatie met Ricardo hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Op dit forum zie ik een reactie staan, dat ze misschien wel ingame te vinden zijn:
Yes, they are in the game. One is the bartender at the Malibu club, the other is the pole dancer in Pole Position.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Apple-Mac

Die meiden lijken er misschien wel op, alleen klopt het dan niet dat ze bekenden van Diaz zijn, aangezien uit het spel niet blijkt dat ze ook maar enige relatie met Ricardo hebben.

Als het in het boekje staat dat het zo is, lijkt mij dat dat ook klopt?

>>> Door Flying Dutchman: Daar waren we na een half jaar al wel achter, laat deze discussie maar rusten.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...