mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dit is als eerst wat ik krijg als ik probeer te installeren Ik zie niks van die balkjes dus ik klik maar een van de twee (linker). klik op de meest linkse de grotere dan gaat die installeren. als je aan het installeren bent krijg je van zelf te zien wanneer je Disc 2 erin moet. Ik krijg dat er niet voor met dat disc 2 gedoe. Ik krijg dit : Als je XP hebt download SP3 als je Vista hebt download SP1 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Shit kan niet op die site komen waar je dat download. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Mensen kom op ik ben al 2 uur bezig met dit iemand die aub me kan helpen? Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Mensen kom op ik ben al 2 uur bezig met dit iemand die aub me kan helpen? hey, denk eens na wij kunnen niet ruiken wat voor OS jij hebt he welke windows gebruik je? vista of XP? je kunt de servicepack zo vinden btw via www.microsoft.com Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Gast rustig aan zeg! als je vertelt of je XP of vista hebt kan ik je een link sturen naar een download.. hier is de Vista SP1: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl en je kunt ook google gebruiken. Reageren
joppie Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 servicepacks: Windows Xp Windows Vista Reageren
Muay Thai Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Eindelijk een stap verder. Oke moet ik DSL kabel doen voor de download tijd? Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Eindelijk een stap verder. Oke moet ik DSL kabel doen voor de download tijd? maakt niks uit, het enige wat belangrijk is, is dat je dezelfde taal pakt als je windows versie. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Eindelijk een stap verder. Oke moet ik DSL kabel doen voor de download tijd? maakt niks uit, het enige wat belangrijk is, is dat je dezelfde taal pakt als je windows versie. Dit hele gedoe heeft toch niks met grafische kaart te maken toch? Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Eindelijk een stap verder. Oke moet ik DSL kabel doen voor de download tijd? maakt niks uit, het enige wat belangrijk is, is dat je dezelfde taal pakt als je windows versie. Dit hele gedoe heeft toch niks met grafische kaart te maken toch? nee dit is gewoon een vereiste om gta IV te kunnen installeren en spelen. Reageren
Muay Thai Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat downloaden wil ook dus niet als ik hem wil openen zegt ie dat het niet overeen komt met mijn systeem ik heb windows vista dus verder nog hulp aub? Reageren
Limbolander Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat downloaden wil ook dus niet als ik hem wil openen zegt ie dat het niet overeen komt met mijn systeem ik heb windows vista dus verder nog hulp aub? http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl Reageren
Muay Thai Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat downloaden wil ook dus niet als ik hem wil openen zegt ie dat het niet overeen komt met mijn systeem ik heb windows vista dus verder nog hulp aub? http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl Dankje wel man, dus als ik dit download dan heb ik geen last meer van dat plaatje dat zegt '' Your system is incompatible ''. Echt waar als jullie me hier uit redden dan zou het super zijn. In een andere topic las ik dat het ook misschien aan de grafische kaart zou kunnen liggen. Ik heb deze : ATI Radeon Xpress 1250 894MB Reageren
joppie Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Uhm download de nieuwste drivers voor je videokaart...? Kweet ffies niet waar misschien dat iemand anders dat weet ofzo... Kweet ook niet of het moet hoor maar misschien kun je dat proberen.. Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Dat downloaden wil ook dus niet als ik hem wil openen zegt ie dat het niet overeen komt met mijn systeem ik heb windows vista dus verder nog hulp aub? http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl Dankje wel man, dus als ik dit download dan heb ik geen last meer van dat plaatje dat zegt '' Your system is incompatible ''. Echt waar als jullie me hier uit redden dan zou het super zijn. In een andere topic las ik dat het ook misschien aan de grafische kaart zou kunnen liggen. Ik heb deze : ATI Radeon Xpress 1250 894MB als je niet weet of je videokaart het aan kan kun je nog altijd naar http://www.systemrequirementslab.com/bonus..._option_id=7966 dat kijkt of je pc het aan kan en staat er ook Graphic card en als die groen is is 't goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.