Jump to content

Hoe installeer ik GTAIV!?


Muay Thai

Recommended Posts

Dat downloaden wil ook dus niet als ik hem wil openen zegt ie dat het niet overeen komt met mijn systeem ik heb windows vista dus verder nog hulp aub?

http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=nl

Dankje wel man, dus als ik dit download dan heb ik geen last meer van dat plaatje dat zegt '' Your system is incompatible ''.

Echt waar als jullie me hier uit redden dan zou het super zijn.

In een andere topic las ik dat het ook misschien aan de grafische kaart zou kunnen liggen. Ik heb deze : ATI Radeon Xpress 1250 894MB

ik zou voor de zekerheid eens je hele computer specificaties eens laten zien, dat kan met bijvoorbeeld de flitskikker info tool, anders ben je zowiezo voor niks bezig als je pc het toch niet gaat aankunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Muay Thai

    29

  • Limbolander

    15

  • mattert

    7

  • bartos01

    3

Popular Days

Top Posters In This Topic

Proccesor : Intel Core 2DUO CPU E4501 2.21Ghz (2CPUS)

Ram geheugen is voldoende

wat is voldoende? ik haat zon antwoorden zo erg he, zeg het nu gewoon, en wat is de snelheid ervan?

draai gewoon ff de flitskikker infotool, dan kan ik ook een veel beter antwoord geven.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kom niet helemaal wijs uit je grafische kaart, maar het lijkt een onboard VGA, wat dus zeker niet sterk genoeg is, je processor is ook erg outdated, en dus een stuk te traag. Hiermee zul je gta IV zeker niet mee kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik kom niet helemaal wijs uit je grafische kaart, maar het lijkt een onboard VGA, wat dus zeker niet sterk genoeg is, je processor is ook erg outdated, en dus een stuk te traag. Hiermee zul je gta IV zeker niet mee kunnen spelen.

Dat meen je niet! dus ik kan net zo goed GTAIV terug brengen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik kom niet helemaal wijs uit je grafische kaart, maar het lijkt een onboard VGA, wat dus zeker niet sterk genoeg is, je processor is ook erg outdated, en dus een stuk te traag. Hiermee zul je gta IV zeker niet mee kunnen spelen.

Dat meen je niet! dus ik kan net zo goed GTAIV terug brengen?

Ze nemen gta IV niet terug omdat het gebruik maakt van een unieke cd key. Je zult in elk geval een nieuwe pc nodig hebben.

je moet ook altijd eerst kijken of je pc specificates wel voldoen aan de eisen van het spel, snap ook niet waarom je een computer spel koopt terwijl je hier nog niet zeker van bent..

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Dude deze PC is nog niet eens een jaar oud dus ik ging er vanuit dat ie het zou moeten doen. En hoezo zouden ze hem niet terug nemen?!

dat zeg ik net, je maakt gebruik van een originele CD KEY, daarom nemen ze hem niet terug, ji jkunt de cd key gebruikt hebben dus kunnen andere dat niet meer ( in elk geval niet meer online ).

Het maakt niks uit hoe oud je pc is, ALTIJD kijken of je hem wel aankunt. Eigen schuld dikke bult, hard maar waar.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik hem echt niet spelen dan als ik hem zo install? of word ie dan heel traag?

Trouwens ik ben niet verder gekomen dan een social club account maken dus ik heb verder geen key code of wat dan maar ook gebruikt.

Bewerkt: door Muay Thai
Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik hem echt niet spelen dan als ik hem zo install? of word ie dan heel traag?

Trouwens ik ben niet verder gekomen dan een social club account maken dus ik heb verder geen key code of wat dan maar ook gebruikt.

ik denk ook inderdaad dat die het met die spectificaties niet gaat doen.

dus is het tijdverspilling als je toch wat probeeert

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik hem echt niet spelen dan als ik hem zo install? of word ie dan heel traag?

Trouwens ik ben niet verder gekomen dan een social club account maken dus ik heb verder geen key code of wat dan maar ook gebruikt.

Ik geloof je wel, maar je maakt dat de verkoper in de winkel waar je gta IV hebt gekocht toch niet wijs, daar ging ik dus vanuit ;)

denk dat gta IV nieteens opstart nee.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...