samuelhessel Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2008 ik heb gta iv op de pc maar de save games doen het niet!! kan iemand me helpe plzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
njeg0d Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 ik heb gta iv op de pc maar de save games doen het niet!!kan iemand me helpe plzz Hoe bedoel je dit? Kan je niet opslaan of de save games niet laden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Je hoofdpost is niet echt duidelijk dus ik geef informatie waar je (hopelijk) wat aan hebt. Ik gok erop dat je andermans savegame probeert te benutten. Dat kan niet. Het is tot zover nog niet mogelijk ook savegames uit te wisselen, het kan wel alleen zal deze het dan waarschijnlijk niet doen of iets anders in die geest. Het is in ieder geval niet mogelijk maar waarschijnlijk zal het in de toekomst wel mogelijk zijn, er zijn namelijk genoeg mensen die erg begaafd zijn op dat gebied. Als je je eigen savegames niet kunt laden die je dus zelf hebt gemaakt dan is er wel iets vreemds aan de hand. Misschien dat je met de bestanden hebt lopen klooien of iets anders wat het spel hindert om de savegames te laden. Heb je verder nog iets gedaan voor het stopte met laden wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn van dit geval? We hebben dus meer informatie nodig als we je willen helpen dus wees zo duidelijk als maar kan in je (hoofd)post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2008 Je hoofdpost is niet echt duidelijk dus ik geef informatie waar je (hopelijk) wat aan hebt.Ik gok erop dat je andermans savegame probeert te benutten. Dat kan niet. Het is tot zover nog niet mogelijk ook savegames uit te wisselen, het kan wel alleen zal deze het dan waarschijnlijk niet doen of iets anders in die geest. Het is in ieder geval niet mogelijk maar waarschijnlijk zal het in de toekomst wel mogelijk zijn, er zijn namelijk genoeg mensen die erg begaafd zijn op dat gebied. Als je je eigen savegames niet kunt laden die je dus zelf hebt gemaakt dan is er wel iets vreemds aan de hand. Misschien dat je met de bestanden hebt lopen klooien of iets anders wat het spel hindert om de savegames te laden. Heb je verder nog iets gedaan voor het stopte met laden wat misschien de oorzaak zou kunnen zijn van dit geval? We hebben dus meer informatie nodig als we je willen helpen dus wees zo duidelijk als maar kan in je (hoofd)post. Moet ik je toch even verbeteren: Dat kan wél. Zie dit topic hoe. Met het 2e stukje ben ik 't wel met je eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Moderator verplaats deze topic naar HELP plz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.