Jump to content

Gta Iv Features In Gta San Andreas


GTA-STRIJDER

Recommended Posts

Toestemming van de maker van onder ander de ENB Series mod dat je de mod mag gebruiken? Zolang hij niet te downloaden is dat nog niet echt een issue, mar als je hem wil releasen is het belangrijk dat je van alle niet-zelf-gemaakte-mods-makers toestemming hebt om ze te gebruiken

Link to comment
Delen op andere websites

Toestemming van de maker van onder ander de ENB Series mod dat je de mod mag gebruiken? Zolang hij niet te downloaden is dat nog niet echt een issue, mar als je hem wil releasen is het belangrijk dat je van alle niet-zelf-gemaakte-mods-makers toestemming hebt om ze te gebruiken

Daar dacht ik ook aan :puh:

Maar op de een of andere manier betwijfel ik of jij dat wel allemaal alleen kunt maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bezig met een mod waarbij je dit kan:

Bel een taxi 100%

Roken 100%

Drinken 100%

Zitten 100%

Liberty City 100%

Enbseries Graphic mod 100%

Model: Niko Bellic 100%

Window Crash 100%

Burnout 100%

Helmet On Bike 100%

Lichten Aan En Uit Kunnen Doen 100%

New Effects 1.3 100%

In Winkels Dingen Kopen 0%

Je Moet Een Auto Starten Wanneer Hij Geparkeerd Staat(Net Zoals In Gta IV) 100%

Zij Ruit Inslaan Als De Auto Op Slot Zit (Ben ik nog wel even mee bezig) 0%

Gta IV Autos Bussen Motors 20%

En Nog Veel Meer

Ik doe er gelijk ook cleo3 basic in

Heel leuk dat je dit gaat maken. Maar een paar dingen betwijfel ik. Een aantal dingen kan je gewoon gekopieerd hebben van andere mods. Taxi bellen, roken, drinken, zitten, naar Liberty City teleporteren, ENB Series heb je zoals gezegd ook de rechten van de maker nodig, Niko Bellic is wel nieuw (Denk ik), Window Crash bestaat geloof ik nog niet, Burnout wel, Helm op een motor bestaat ook, lichten aan/uit. De nieuwe effecten bestaan ook al. En dat je een auto moet starten als ie geparkeerd staat doet CJ zoiezo al :puh: GTAIV voertuigen is ook een kwestie van im en exporteren.

Ik bedoel hier niet mee dat het niet goed is, maar meer dat het een samengestelde mod is. Maar ik vind het wel leuk, dus ga vooral zo door! Ik hoop dat ie gereleased word!

@Hieronder: Dit bedoelde ik een beetje met m'n post, ja.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Bel een taxi: bestaat al, heb je uit andere mods

Roken : bestaat al, heb je uit andere mods

Drinken : bestaat al, heb je uit andere mods

Zitten : bestaat al, heb je uit andere mods

Liberty City: Dat kan je nooit alleen doen, of je moet andere mods gebruiken, waar je nooit toestemming voor krijgt.

Enbseries Graphic mod: heeft iemand anders gemaakt,

Model: Niko Bellic: bestaat al, heb je uit andere mods

Window Crash: bestaat al, heb je uit andere mods

Burnout: bestaat al, heb je uit andere mods

Helmet On Bike: bestaat al, heb je uit andere mods

Lichten Aan En Uit Kunnen Doen: bestaat al, heb je uit andere mods

New Effects 1.3: bestaat al, heb je uit andere mods

In Winkels Dingen Kopen: is in gta sa ok al

Je Moet Een Auto Starten Wanneer Hij Geparkeerd Staat(Net Zoals In Gta IV) : bestaat al, heb je uit andere mods

Dat heb je niet zelf gemaakt maar dat komt allemaal uit andere mods :duh: . en je mag niks releasen zonder toestemming van de makers.

(zet later de links naar de mods)

:{

Link to comment
Delen op andere websites

Bel een taxi: bestaat al, heb je uit andere mods

Roken : bestaat al, heb je uit andere mods

Drinken : bestaat al, heb je uit andere mods

Zitten : bestaat al, heb je uit andere mods

Liberty City: Dat kan je nooit alleen doen, of je moet andere mods gebruiken, waar je nooit toestemming voor krijgt.

Enbseries Graphic mod: heeft iemand anders gemaakt,

Model: Niko Bellic: bestaat al, heb je uit andere mods

Window Crash: bestaat al, heb je uit andere mods

Burnout: bestaat al, heb je uit andere mods

Helmet On Bike: bestaat al, heb je uit andere mods

Lichten Aan En Uit Kunnen Doen: bestaat al, heb je uit andere mods

New Effects 1.3: bestaat al, heb je uit andere mods

In Winkels Dingen Kopen: is in gta sa ok al

Je Moet Een Auto Starten Wanneer Hij Geparkeerd Staat(Net Zoals In Gta IV) : bestaat al, heb je uit andere mods

Dat heb je niet zelf gemaakt maar dat komt allemaal uit andere mods :duh: . en je mag niks releasen zonder toestemming van de makers.

(zet later de links naar de mods)

:{

ja all dat gaat in een mod

ik bedoel niet dat ik dat zelf ga maken ofzo

maar ik heb zelf gta iv ook wel maar ik dacht het is wel leuk voor anderen die gta iv niet kunnen spelen om daar een mod voor te maken :D

Bewerkt: door GTA-STRIJDER
Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik echt zo kansloos, je hebt niet eens toestemming gevraagd, je post links naar sites met geripte mods, je doet ook nog eens of je ze zelf maakt.

Je hebt geluk dat ik niet weet hoe ik je hier kan reporten.

Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik echt zo kansloos, je hebt niet eens toestemming gevraagd, je post links naar sites met geripte mods, je doet ook nog eens of je ze zelf maakt.

Je hebt geluk dat ik niet weet hoe ik je hier kan reporten.

ik steel helemaal niks ik zeg alleen dat ik een site heb gevonden van gta sa iv mods

Link to comment
Delen op andere websites

en toevallig is dat een site die gereported is, waar jij reclame voor maakt en waarvan je kennelijk weet dat er geript spul op staat.

en toevallig staan daar alle mods op die jij had 'gemaakt'

Link to comment
Delen op andere websites

dat vind ik echt zo kansloos, je hebt niet eens toestemming gevraagd, je post links naar sites met geripte mods, je doet ook nog eens of je ze zelf maakt.

Je hebt geluk dat ik niet weet hoe ik je hier kan reporten.

Via een Persoonlijk Bericht naar een Administrator of een naar de desbetreffend Moderator die dat topic beheert. Vervolgens gaan ze kijken wat de boosdoener precies heeft gedaan. Vervolgens wordt de illegale/verboden informatie/warez/noem maar op verwijdert van het forum en wordt het topic dichtgegooid. Ook is er kans dat degene die de regels heeft overtreden een warning krijgt.

Boven het modificeren-gedeelte staat het volgende:

Rippen, oftewel het stelen van andermans modificatie, wordt zwaar bestraft!

Aangezien meneer heel wat heeft gestolen zonder enige toestemming gok ikzelf op levenslang (100%) als straf en dat mag ook wel. Niemand vind het leuk dat zijn/haar modificatie zonder toestemming wordt gestolen en dat de dief dan met de eer mag strijken..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...