Jump to content

hoe lang de pc aanstaat


the_dan

Recommended Posts

in vista krijg je het wel daar. :puh: Wauw wat een verbetering van de software zeg! :bonk:

Ik plaats even een screen zodat je misschien iets vergelijkbaars kan vinden in XP op een andere locatie.

@t@arget: Jij hebt zeker quad core. :puh: Dat kan ik zien aan dat je vier proccesor grafieken hebt. Ik heb er maar twee dus ik heb dual core.

post-66211-1230241906_thumb.jpg

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

he jammer dat ik geen vista heb (gelukkig nog steeds) maar wel jammer dat het mist :(

bedankt voor je hulp :) enneeh vrolijk PIZZA :D

is er nog iemand anders die een progje weet :)

[edit] jij ook bedankt voor je hulp T@rget ;)

Bewerkt: door the_dan
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan kijken hoe lang je internetverbinding al online is. Dat kan dan ook direct verklaren hoe lang je computer al aanstaat. Ga naar je netwerkverbindingen (waar dat staat in Windows XP weet ik niet meer :$) en selecteer daar de juiste netwerkverbinding. Volgens mij moet je dat gewoon opzoeken in Deze computer of Configuratiescherm. Dan kan je zien hoe lang je al online bent en de computer dus aan hebt staan. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zo kijken hoelang je computer aan staat, echt op de computer gericht (dus niet internet-verbinding, als internet eruit ligt heb je daar namelijk weinig aan :bonk: ):

start -> uitvoeren... -> cmd -> (typen) systeminfo -> naar boven scrollen -> op de 11e regel onder wat je ingetypt had, staat "Systeem ingeschakeld:" met daarachter de tijd.

werkt iig onder windows XP

op systeminfo staan ook nog wat andere leuke wete-dingetjes :)

mvg

Marco

EDIT: dit werkt mogelijk alleen op windows XP Professional

Bewerkt: door marcootje
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zo kijken hoelang je computer aan staat, echt op de computer gericht (dus niet internet-verbinding, als internet eruit ligt heb je daar namelijk weinig aan :bonk: ):

start -> uitvoeren... -> cmd -> (typen) systeminfo -> naar boven scrollen -> op de 11e regel onder wat je ingetypt had, staat "Systeem ingeschakeld:" met daarachter de tijd.

werkt iig onder windows XP

op systeminfo staan ook nog wat andere leuke wete-dingetjes :)

mvg

Marco

Bij mij werkt dit niet... Ik typ in het opdrachtprompt 'systeminfo' in, maar hij geeft de melding dat dat commando niet herkend wordt...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan zo kijken hoelang je computer aan staat, echt op de computer gericht (dus niet internet-verbinding, als internet eruit ligt heb je daar namelijk weinig aan :bonk: ):

start -> uitvoeren... -> cmd -> (typen) systeminfo -> naar boven scrollen -> op de 11e regel onder wat je ingetypt had, staat "Systeem ingeschakeld:" met daarachter de tijd.

werkt iig onder windows XP

op systeminfo staan ook nog wat andere leuke wete-dingetjes :)

mvg

Marco

Bij mij werkt dit niet... Ik typ in het opdrachtprompt 'systeminfo' in, maar hij geeft de melding dat dat commando niet herkend wordt...

Probeer eens "msinfo32". ;)

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

...

Bij mij werkt dit niet... Ik typ in het opdrachtprompt 'systeminfo' in, maar hij geeft de melding dat dat commando niet herkend wordt...

in het opdrachtprompt moet je "cmd" intypen, en daarin moet je "systeminfo" typen

@Flitskikker:

kijk dat is ook een leuke, die ga ik onthouden

ik kan daar trouwens niet vinden hoelang de computer aan staat, staat die er wel bij?

mvg

Marco

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...