marcootje Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 moet je "cmd" intypen, en daarin moet je "systeminfo" typen 'systeminfo' is weer een commando wat enkel bestaat onder Vista, helaas. in cmd? nee hoor werkt ook in XP in "uitvoeren"? dat weet ik niet maar systeminfo in cmd werkt gewoon in XP (in professional in ieder geval dan) Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 moet je "cmd" intypen, en daarin moet je "systeminfo" typen 'systeminfo' is weer een commando wat enkel bestaat onder Vista, helaas. in cmd? nee hoor werkt ook in XP in "uitvoeren"? dat weet ik niet maar systeminfo in cmd werkt gewoon in XP (in professional in ieder geval dan) Zeg dat er dan even bij. Ik werk met Home en er zit toch wel enig verschil tussen deze 2 versies. Reageren
marcootje Geplaatst: 1 januari 2009 Rapport Geplaatst: 1 januari 2009 ... Zeg dat er dan even bij. Ik werk met Home en er zit toch wel enig verschil tussen deze 2 versies. Dat verschil heb ik nooit ondervonden omdat ik nooit met home heb gewerkt... ik zal het er ff bij zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.