soulbody Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 bij deze missie kom ik niet verder. als ik manny opgehaalt heb ik naar de dealer toe rijd ga ik in de gele pijl staan. de cutscene start en daarna rijd de dealer 1 car lenght verder en daarna stopt die. ik heb alles geprobeerd. te dicht op hem gaan rij, met een auto hem volgen, moet een motor hem volgen, heel ver van hem gaan rijden. uitstappen. van auto wisselen. grafische instellingen op laagst zetten. objecten rond om de stop plek weg beuken. computer eigenschappen: Producteigenschappen van Aspire M1641 Processor Intel® Pentium® Dual-Core E2200 2x 2,2 GHz Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 Geheugen 4 GB DDR2 Harde schijf 640 GB SATA CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer Videokaart NVIDIA GeForce 9500 GS , 512 MB Interface USB 2.0 , Geheugenkaart lezer Garantie 1 jaar pickup & return Merk Acer Type M1641 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 bij deze missie kom ik niet verder. als ik manny opgehaalt heb ik naar de dealer toe rijd ga ik in de gele pijl staan. de cutscene start en daarna rijd de dealer 1 car lenght verder en daarna stopt die. ik heb alles geprobeerd. te dicht op hem gaan rij, met een auto hem volgen, moet een motor hem volgen, heel ver van hem gaan rijden. uitstappen. van auto wisselen. grafische instellingen op laagst zetten. objecten rond om de stop plek weg beuken.computer eigenschappen: Producteigenschappen van Aspire M1641 Processor Intel® Pentium® Dual-Core E2200 2x 2,2 GHz Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 Geheugen 4 GB DDR2 Harde schijf 640 GB SATA CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer Videokaart NVIDIA GeForce 9500 GS , 512 MB Interface USB 2.0 , Geheugenkaart lezer Garantie 1 jaar pickup & return Merk Acer Type M1641 weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en de auto weer kan laten rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Jij bent niet de enige die dit probleem heeft en voor zover ik weet is er nog geen oplossing gevonden om dit probleem te voorkomen. Wat je wel kunt doen is de missie door iemand anders te laten doen. Je geeft iemand anders van het forum dan je savegame en diegene haalt vervolgens de missie voor je. Dan geeft hij je de savegame weer terug en is de missie gehaald. Zie hier hoe je je savegames uitwisselt met iemand anders met de Pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soulbody Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 december 2008 Jij bent niet de enige die dit probleem heeft en voor zover ik weet is er nog geen oplossing gevonden om dit probleem te voorkomen. Wat je wel kunt doen is de missie door iemand anders te laten doen. Je geeft iemand anders van het forum dan je savegame en diegene haalt vervolgens de missie voor je. Dan geeft hij je de savegame weer terug en is de missie gehaald. Zie hier hoe je je savegames uitwisselt met iemand anders met de Pc. dat is me eigen topic maar de klopt niet echt dus ga die straks op nieuw maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Kijk eens naar andere topics waar het probleem al is opgelost. slotje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2008 Vervelent probleem maar eerder een bug dan een missie hulp aanvraag, niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sqarepants Geplaatst: 30 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2008 Vervelent probleem maar eerder een bug dan een missie hulp aanvraag, niet? In het topic ''Kom niet meer verder'' Door mij geschreven staan enkele pagina's waar dezelfde bug wordt omschreven , en ook wordt getoont. Het topic is Hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.