Jump to content

escuela of the streets

soulbody

Recommended Posts

bij deze missie kom ik niet verder. als ik manny opgehaalt heb ik naar de dealer toe rijd ga ik in de gele pijl staan. de cutscene start en daarna rijd de dealer 1 car lenght verder en daarna stopt die. ik heb alles geprobeerd. te dicht op hem gaan rij, met een auto hem volgen, moet een motor hem volgen, heel ver van hem gaan rijden. uitstappen. van auto wisselen. grafische instellingen op laagst zetten. objecten rond om de stop plek weg beuken.

computer eigenschappen:

Producteigenschappen van Aspire M1641

Processor Intel® Pentium® Dual-Core E2200 2x 2,2 GHz

Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1

Geheugen 4 GB DDR2

Harde schijf 640 GB SATA

CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer

Videokaart NVIDIA GeForce 9500 GS , 512 MB

Interface USB 2.0 , Geheugenkaart lezer

Garantie 1 jaar pickup & return

Merk Acer

Type M1641

Delen op andere websites

bij deze missie kom ik niet verder. als ik manny opgehaalt heb ik naar de dealer toe rijd ga ik in de gele pijl staan. de cutscene start en daarna rijd de dealer 1 car lenght verder en daarna stopt die. ik heb alles geprobeerd. te dicht op hem gaan rij, met een auto hem volgen, moet een motor hem volgen, heel ver van hem gaan rijden. uitstappen. van auto wisselen. grafische instellingen op laagst zetten. objecten rond om de stop plek weg beuken.

computer eigenschappen:

Producteigenschappen van Aspire M1641

Processor Intel® Pentium® Dual-Core E2200 2x 2,2 GHz

Besturingssoftware Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1

Geheugen 4 GB DDR2

Harde schijf 640 GB SATA

CD / DVD - Speler DVD±ReWriter, dual layer

Videokaart NVIDIA GeForce 9500 GS , 512 MB

Interface USB 2.0 , Geheugenkaart lezer

Garantie 1 jaar pickup & return

Merk Acer

Type M1641

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen en de auto weer kan laten rijden

Delen op andere websites

Jij bent niet de enige die dit probleem heeft en voor zover ik weet is er nog geen oplossing gevonden om dit probleem te voorkomen. Wat je wel kunt doen is de missie door iemand anders te laten doen. Je geeft iemand anders van het forum dan je savegame en diegene haalt vervolgens de missie voor je. Dan geeft hij je de savegame weer terug en is de missie gehaald. Zie hier hoe je je savegames uitwisselt met iemand anders met de Pc.

Delen op andere websites

Jij bent niet de enige die dit probleem heeft en voor zover ik weet is er nog geen oplossing gevonden om dit probleem te voorkomen. Wat je wel kunt doen is de missie door iemand anders te laten doen. Je geeft iemand anders van het forum dan je savegame en diegene haalt vervolgens de missie voor je. Dan geeft hij je de savegame weer terug en is de missie gehaald. Zie hier hoe je je savegames uitwisselt met iemand anders met de Pc.

dat is me eigen topic :puh: maar de klopt niet echt dus ga die straks op nieuw maken

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...