tauruz Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Hey. Ik maak sinds kort gebruik van windows vista omdat mijn windows xp kapot is gegaan. Maar tot mijn grote schrik ontdekte ik dat mijn microfoon niet meer werkte waar ik veel gebruik van maakte. Mijn headset kwa geluid werkt alleen als ik hem aan de achterzijde aansluit en op mijn xp werkte hij ook als ik hem aan de voorkant aansloot(zelfde computer). Maar ik heb alles geprobeerd nouja bijna alles maar mijn microfoon aan mijn headset doet het niet ik heb meerdere headsets geprobeerd ze werkten allemaal niet. Nou is mijn vraag kunnen jullie mij helpen?? Alvast bedankt. Mvg Tauruz Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Heb je microfoon drivers geinstalleerd? Reageren
tauruz Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Nee maar mijn vrienden hebben zelfde vista versie home premium en hebben dat ook nooit gedaan. Reageren
Woetsha Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Nee maar mijn vrienden hebben zelfde vista versie home premium en hebben dat ook nooit gedaan.Je moet eerst zien dat je 2 draden van je headset (roze en groen) in de pc steekt, niet 1 maar allebei. Dan moet je normaal gezien al een venster krijgen van je geluidskaart drivers. Als je dat niet krijgt moet je ergens in de rechterhoek van je scherm zoeken naar een luidspreker en daar zien of alle instellingen juist zitten.Welke geluidskaart heb je? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.