Jump to content

Microfoon probleem windows vista


tauruz

Recommended Posts

Hey.

Ik maak sinds kort gebruik van windows vista omdat mijn windows xp kapot is gegaan.

Maar tot mijn grote schrik ontdekte ik dat mijn microfoon niet meer werkte waar ik veel gebruik van maakte.

Mijn headset kwa geluid werkt alleen als ik hem aan de achterzijde aansluit en op mijn xp werkte hij ook als ik hem aan de voorkant aansloot(zelfde computer).

Maar ik heb alles geprobeerd nouja bijna alles maar mijn microfoon aan mijn headset doet het niet ik heb meerdere headsets geprobeerd ze werkten allemaal niet.

Nou is mijn vraag kunnen jullie mij helpen??

Alvast bedankt.

Mvg

Tauruz

Link to comment
Delen op andere websites

Nee maar mijn vrienden hebben zelfde vista versie home premium en hebben dat ook nooit gedaan.
Je moet eerst zien dat je 2 draden van je headset (roze en groen) in de pc steekt, niet 1 maar allebei. Dan moet je normaal gezien al een venster krijgen van je geluidskaart drivers. Als je dat niet krijgt moet je ergens in de rechterhoek van je scherm zoeken naar een luidspreker en daar zien of alle instellingen juist zitten.

Welke geluidskaart heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...