Jump to content

Joystick


Reinier93

Recommended Posts

Hallo!

Ik heb hier een joystick liggen, en Microsoft Flight Simulator 2002. Ik had eens zin om dit spel weer te spelen en installeerde hem. Nu is het probleem dat het vliegtuig telkens naar links rijdt, of helt. Ik heb de joystick opnieuw gekalibreerd maar hij blijft naar links hellen. Ik weet niet precies of het aan Flight Simulator ligt of de joystick zelf.

mvg Reinier93

Link to comment
Delen op andere websites

Het toch aan de instellingen liggen, denk ik, want een software fout lijkt me onwaarschijnlijk. Als je in Flight Simulator naar de instellingen (Options) gaat, en daar naar de besturing via de Joystick gaat. Dan moet je ervoor zorgen dat de juiste knoppen bij de juiste handelingen staan. Dus als je de stick naar links beweegt, dat het vliegtuig ook naar links gaat, en niet het landingsgestel open klapt, of zoiets. Misschien dat er een bepaalde knop op de joystick zit, die ook ervoor zorgt dat je naar links gaat.

Als dat allemaal correct zit, dan kan je misschien een andere joystick proberen, of de joystick voor een ander spel gebruiken. Misschien dat het dan iets helderder wordt.

Hoe oud is de joystick?

Link to comment
Delen op andere websites

Het toch aan de instellingen liggen, denk ik, want een software fout lijkt me onwaarschijnlijk. Als je in Flight Simulator naar de instellingen (Options) gaat, en daar naar de besturing via de Joystick gaat. Dan moet je ervoor zorgen dat de juiste knoppen bij de juiste handelingen staan. Dus als je de stick naar links beweegt, dat het vliegtuig ook naar links gaat, en niet het landingsgestel open klapt, of zoiets. Misschien dat er een bepaalde knop op de joystick zit, die ook ervoor zorgt dat je naar links gaat.

Als dat allemaal correct zit, dan kan je misschien een andere joystick proberen, of de joystick voor een ander spel gebruiken. Misschien dat het dan iets helderder wordt.

Hoe oud is de joystick?

ik zal het eens proberen, de joystick heb ik 2/3 jaar geleden eens gekocht.

edit: het vliegtuig gaat al naar links als ik nog niet gestuurd heb. Zodra ik gas geef gaat hij naar links.

Bewerkt: door Reinier93
Link to comment
Delen op andere websites

Het toch aan de instellingen liggen, denk ik, want een software fout lijkt me onwaarschijnlijk. Als je in Flight Simulator naar de instellingen (Options) gaat, en daar naar de besturing via de Joystick gaat. Dan moet je ervoor zorgen dat de juiste knoppen bij de juiste handelingen staan. Dus als je de stick naar links beweegt, dat het vliegtuig ook naar links gaat, en niet het landingsgestel open klapt, of zoiets. Misschien dat er een bepaalde knop op de joystick zit, die ook ervoor zorgt dat je naar links gaat.

Als dat allemaal correct zit, dan kan je misschien een andere joystick proberen, of de joystick voor een ander spel gebruiken. Misschien dat het dan iets helderder wordt.

Hoe oud is de joystick?

ik zal het eens proberen, de joystick heb ik 2/3 jaar geleden eens gekocht.

edit: het vliegtuig gaat al naar links als ik nog niet gestuurd heb. Zodra ik gas geef gaat hij naar links.

Edit 2: ik heb het vandaag weer geprobeerd en het werkte weer normaal:) bedankt voor de reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...