Jump to content

Game blijft hangen in opstartscherm


Bricon07

Recommended Posts

Ik heb alle patched, drivers ed geladen en geinstalleerd. Als ik het spel opstart dan blijft het hangen in de diaserie. Als ik de NVIDIA driver opnieuw installeer wil het wel weer eens lukken, maar dat kan toch niet juist zijn. Wie heeft een idee=

Bewerkt: door Bricon07
Link to comment
Delen op andere websites

mm je processor is nog wel te doen, weet je zeker dat alles up to date is? alleen je grafische kaart is niet zo heel sterk maar wel de beste v an de 7xxx serie

ga het hele spul maar eens opnieuw installeren. Het is toch koud buiten :)

Link to comment
Delen op andere websites

nu jullie het zeggen ik heb ook juist hetzelfde probleem mijne is

amd athlon 5200+ 2.7

2gig ram en

512mb 7050

toen ik het voor het eerst instaleerde bleef het niet hangen starte het spel direct maar nu start het spel nietmeer

ik vind dat rockstargames niet veel moeite heeft besteed teveel bugs aan dit spel ze maken al een nieuwe ''The lost and Damned'' :)

Bewerkt: door payat
Link to comment
Delen op andere websites

nu jullie het zeggen ik heb ook juist hetzelfde probleem mijne is

amd athlon 5200+ 2.7

2gig ram en

512mb 7050

toen ik het voor het eerst instaleerde bleef het niet hangen starte het spel direct maar nu start het spel nietmeer

ik vind dat rockstargames niet veel moeite heeft besteed teveel bugs aan dit spel ze maken al een nieuwe ''The lost and Damned'' :)

jou grafische kaart voldoet gewoon niet aan de systeemeisen van gta IV, daar kan rockstar ook niks aan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

met mijn 8600 gt 256 mb bleef het spel ook hangen tijdens loading screen, mijn oplossing: de kwaliteit van de graphics verlagen (weet niet welke precies).

maar nu heb ik een 9800 gt 1024 MB, en daar blijft hij niet hangen tijdens het loaden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...