Synchro Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 wil iemand dat me fatsoenlijk uitleggen!!! anders geef de link he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 En dit helpt je niet? http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=150 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) niet echt sorry dat is nog van de oude mta zie ik. Bewerkt: 20 april 2005 door GTA cover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Dat maakt niet uit :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Dat maakt niet uit :huh: dank u hoor <_< ik moet uitleg!graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2005 Alles staat in dat topic die BMW je gaf :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TsO-FlamezZ Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 hey ik ben wesley en ik heb een clan dat is TsO ''Terror squad Organisation'' :'D ik ben leader juh mag joinen dits muh e-mail tuned_minibike (at) hotmail DOT com of als juh info wil hebbbuh over onze clan dit is onze site http://www.phpworld.nl/tso/ oa wuh zijn op zoek wie een server ken makuh want ik ken da nieuw heb zo veel geprobeert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2005 (bewerkt) Hier kan je reclame maken voor je MTA Clan. E-Mail adressen mogen trouwens alleen per PM gestuurt worden . En Hier staat hoe je een server kan maken. Hier staat aan welke eisen je Reclame moet voldoen. Bewerkt: 31 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.