Jump to content

rakker126's nieuwe pc


rakker126

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rakker126

    51

  • Limbolander

    33

  • TaartJJ~!

    20

  • Galiorix

    12

Ah, ik zie het al. Ik moet mijn computer wat omgooien want nu wordt hij niet ondersteund.

Is die kaart eigenlijk wel veilig, want ik zie 3 reviews en de kaart ging bij hen alle binnen twee maanden kapot. De kloksnelheid van 3000 Mz is wel heerlijk!

En tevens kan ik mijn Q 2,87 Ghz processor nog omwisselen voor een I-7 van 2,66 Ghz, schijn erg snel te zijn met die nieuwe techniek, toch? Oh, laat maar zitten, met een I-7 processor heb je ook een erg duur moederbord van boven de 200 euro nodig...

Maar, heeft mijn computer niet al een geluidskaart?

Bewerkt: door rakker126
Link to comment
Delen op andere websites

Dan laat ik het maar zo, die geluidskaart is namelijk iets boven mijn budget, De grafische jaart van 4870 neem ik wel want die is lekker sterk. ^_^ Ik heb het geld van mijn giro overgemaakt op mijn betaal rekening dus morgen kan ik de bestelling waarschijnlijk plaatsen.

Ik dank julie heel erg voor julie hulp en nuttige tips/reacties. Zonder deze tips zou ik niet zo ver zijn gekomen en ging ik waarschijnlijk naar huis met een flut computertje. Ik weet er tevens stukken meer van af dan toen ik er mee begon.

En scrtz, volgens mij moed jij hier een moderator worden, je weet er zoveel van af :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hoera! Vandaag eindelijk mijn computer ontvangen ^_^

De computer heeft een prestatie rang van 5.9, dat is slechts 0.1 punt onder het maximum... Geweldig!

Eerst had hij een rang van 1.0 maar dit kwam doordat hij de grafische kaart niet goed herkende....

Alleen is het jammer dat die Pipo's een Engelse stekker hebben geleverd om de monitor met de pc te verbinden, gelukkig kon ik het snoertje van mijn vader tijdig lenen. Ik hoop wel dat dit snel in orde komt!

Verder bedank ik julie allemaal voor julie goede hulp! Ik plaats nog wel eens een foto van de disco pc ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...