Jump to content

rakker126's nieuwe pc


rakker126

Recommended Posts

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rakker126

    51

  • Limbolander

    33

  • TaartJJ~!

    20

  • Galiorix

    12

[afb]

Is dit iets?

1tb is onzin, dat krijg normaal nooit vol al heb je het graag. Windows XP ben ik vergeten.

Ziet er opzich prima uit, alleen moet vista er nog bij en dan komt het boven de 1100 uit....

Nog even sparen dan ^_^

Bewerkt: door Thundercover
Afbeelding uit quote verwijderd. ~~ Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard kan je natuurlijk nog een andere kast pakken, maar ik zou in ieder geval niet zo'n dure pakken, maar ook niet een super goedkope. Met Cooler Master zit je altijd goed, en ze zijn niet zo duur. Daarentegen zijn ze wel erg stil en ze hebben een goede airflow, dus al je nieuwe hardware zal lekker koel blijven. En het design is absoluut niet slecht... Daarnaast is het misschien verstandig om een voeding van Cooler Master te nemen als je een Cooler Master kast neemt, een goede voeding voor jouw specs is de M720, met een vermogen van 700 watt. Het lijkt misschien veel, maar je systeem verbruikt met een goede voeding meestal zo rond de 150 watt als je weinig uitvoert en maximaal 350 watt als je een zware taak uitvoert. Als je voeding maar net goed is, is 'ie veel minder efficiënt en is de kans groot dat het verbruik veel omhoog gaat.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

[afbeelding]

Is dit iets?

1tb is onzin, dat krijg normaal nooit vol al heb je het graag. Windows XP ben ik vergeten.

Ligt eraan, als hij erg veel download krijgt die 1tb wel vol, maar die keus is aan hem zelf.

Tevens wordt ik wel een beetje gek van je rakker, steeds weer andere vragen en deze keer weer zon antwoord van "ja elke maand heb ik 100 euro meer bij me budget "dat heeft iedereen wel maar maak nu eens een keuze.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een boel geprobeerd maar ik ben er al bijna uit... Nog een vraagje... Weet iemand of het mogelijk is een pc te kopen bij dell UK of US aangezien het met de koersen leuk inpakken daar is nu...

Wat zouden de verzendkosten zo zijn daarbij?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit een pc uit het buitenland geïmporteerd, maar ik raad je wel aan te kijken of de pc überhaupt wel in Nederland kan gebruiken op ons stroomnet. In de VS hebben ze een ander soort stopcontact en ook qua frequentie en spanning zat het anders, bij de UK weet ik enkel dat ze andere stopcontacten hebben. Houd daar sowieso rekening mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoevaak ben je nog van plan om van gedachten te veranderen? Eerst was het die PC, toen weer die, toen toch maar die, toen ging je naar Dell, toen wilde je er zelf één maken, toen ging je naar marktplaats, en nu ga je toch weer terug naar Dell. Wat wil je nou eigenlijk allemaal???

Overigens ben ik een beetje bang dat je niet blij gaat worden van je nieuwe Dell PC. Want wil je over een jaartje ofzo weer een andere videokaart, gaat dat niet, omdat Dell alles beveiligt. Bovendien is de prijs/kwaliteitverhouding ronduit slecht. Je betaalt namelijk veel te veel geld voor de hardware die je ervoor terug krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe oud je bent, maar om iets te importeren uit de VS moet je een heel traject langs gaan en het belangrijkste is dat je een credit kaart hebt. Zonder credit kaart kan je niks in VS betalen, dus dan wordt een computer uit de VS importeren lastig. Bovendien denk ik dat er wel de nodige belasting en invoerrechten bij zal komen, dus ik weet niet of je er wel zoveel voordeel uit haalt, afgezien van het feit dat ze in Amerika stopcontacten hebben met 130 volt, tegenover 220 hier... En garantie? Tja, je kan niet even naar Amerika vliegen als er iets mis is met je computer... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe oud je bent, maar om iets te importeren uit de VS moet je een heel traject langs gaan en het belangrijkste is dat je een credit kaart hebt. Zonder credit kaart kan je niks in VS betalen, dus dan wordt een computer uit de VS importeren lastig. Bovendien denk ik dat er wel de nodige belasting en invoerrechten bij zal komen, dus ik weet niet of je er wel zoveel voordeel uit haalt, afgezien van het feit dat ze in Amerika stopcontacten hebben met 130 volt, tegenover 220 hier... En garantie? Tja, je kan niet even naar Amerika vliegen als er iets mis is met je computer... :7

Niet doen dus :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...