Jump to content

rakker126's nieuwe pc

Recommended Posts

Geplaatst:
ik heb een goede voor je samengesteld en dan nog kom je met andere flutpcs aan. Je kan een "voorgebouwde" merkpc niet vergelijken met een zelf samengestelde PC, bij een zelf samengestelde krijg je gewoon veel meer waar voor je geld.

:?

• Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rakker126

51

• Limbolander

33

• TaartJJ~!

20

• Galiorix

12

Geplaatst:

Hij bedoelt dus dat als je zelf je PC bouwt, je PC beter is en ook nog eens goedkoper.

Kijk eens op alternate.nl en gebruik de PC builder. :Y

Geplaatst:
Hij bedoelt dus dat als je zelf je PC bouwt, je PC beter is en ook nog eens goedkoper.

Kijk eens op alternate.nl en gebruik de PC builder. :Y

En ga dan naar Azerty.nl of Databyte.nl en bestel de onderdelen. :Y

Geplaatst:
Wat is er nou weer mis met alternate? :duh:

Hij kan slechts de hele waslijst aan internetwinkels gaan opnoemen he, maargoed alternate is nu ook weer niet de goedkoopste.

Geplaatst: (bewerkt)
Wel flauw om hun PC builder te gebruiken en dan naar de concurent te wandelen. :schater:

Waarom zou je überhaupt die PC builder gebruiken als je al enig verstand van zaken hebt?

Het verschil is overigens soms groot en soms miniem. Een upgrade kit met Kingston DDR3 geheugen (3 gig, tripple channel), Intel Core i7 920 en Gigabyte GA-EX58 DS-4 scheelt maar 2 euro in het voordeel van Azerty, maar soms gaat het wel om grotere verschillen.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Wel flauw om hun PC builder te gebruiken en dan naar de concurent te wandelen. :schater:

tja als je het daarmee goedkoper kan krijgen, wat maakt het jou dan uit ^^

Geplaatst:

tja als je het daarmee goedkoper kan krijgen, wat maakt het jou dan uit ^^

Ik denk dat ik wat mis doe op die samen stel site, ik kom steeds erg duut uit :bonk:

Geplaatst:

Ik kreeg dit aanbod van JPG computer:

Hallo Alex:

Hierbij de offerte.

Kast A-open midi tower QF50-j zwart 400watt

Moederbord ASUS P5QL Pro met 1600 FSB, Intel® P43 / ICH10 Chipset, tot 16 GB DDR2

Processor Intel Quad Core Q9550 4x 2.83 GHz met 4x 3 MB l2 Cache

Geheugen Kingston Hyperx ddr2 1066Mhz 2x2gig

Harddisk Maxtor 750 gb Sata2 32mb l2cache

Sweex All in one cardreader

LG 22 speed DVD-RW/DL

VGA Club3d Nvidia 9500gt 1 gb

Logitech ex110 wireless keyboard en mouse

Windows Vista Home Premium 32 bits.

Monitor ViewSonic's 20" VA2016W 5ms (zie foto)

Kosten zijn €1049.00 incl BTW. Gratis verzending binnen nederland.

De software wordt in zijn geheel geinstalleerd zoals u dat wilt. Denk hierbij aan indeling harddisk, gebruikersnaam, computernaam en evt. wachtwoorden. Tevens worden alle updates geinstalleerd evenals de nieuwste hardware drivers. Zonder software komt de prijs op €939.00

Ik weet niet of het wat is dus daarom dacht ik ik vraag het even. Als je trouwens liever niet antwoord dan is dat natuurlijk ook goed!

Geplaatst:

Koop je de computer van een amateur? Want een 32 bit besturingssysteem ondersteund maar tot ~3.5 GB werkgeheugen. Wil je dus 4 GB werkgeheugen of meer gebruiken dan heb je een 64 bit besturingssysteem nodig. Er zijn ook 64 bit versies van Windows Vista beschikbaar.

Geplaatst:

Rakker kun jij nu nooit een keuze maken? iedereen zit maar te antwoorden op die 10 computers die je inmiddels al overal vandaan hebt gehaald maar of je er ook echt wat mee gaat doen/stappen gaat ondernemen?

en nee die pc is nu niet echt zn geld waard, de grafische kaart is erg zwak en de voeding ook.

Geplaatst:

Persoonlijk zou ik gewoon die 4GB nemen. Geheugen is niet duur en als je het uit dezelfde serie koopt, weet je ook dat de strookjes goed met elkaar werken. En dan heb je die 4GB alvast mocht je in de nabije toekomst op 64-bit willen overstappen. :)

Verder is het een nette pc. Je kan denk ik wel beter een grafische kaart als de 9600 of de 9800 nemen, daar kan je langer mee vooruit dan een 9500, wat meer een budgetkaart is. Daarnaast kan je misschien kijken naar DDR3 geheugen in plaats van DDR2 geheugen. In dat geval zal je misschien naar een nieuw moederbord moeten kijken, want het lijkt erop dat deze alleen DDR2 ondersteund.

Topics tevens samengevoegd. Houd alles gewoon bij elkaar in één topic. ;)

Geplaatst:
Koop je de computer van een amateur? Want een 32 bit besturingssysteem ondersteund maar tot ~3.5 GB werkgeheugen. Wil je dus 4 GB werkgeheugen of meer gebruiken dan heb je een 64 bit besturingssysteem nodig. Er zijn ook 64 bit versies van Windows Vista beschikbaar.

3.25gb om precies te zijn, dan nog is het die ~20 euro wel waard om 2x2/4x1 ( in dual-channel ) gb geheugen te pakken, wat toch een aanzienlijkere verbetering is ten opzichte van 2 gb, want met 3 gb zul je in single-channel moeten draaien.

Geplaatst:

3.25gb om precies te zijn, dan nog is het die ~20 euro wel waard om 2x2/4x1 ( in dual-channel ) gb geheugen te pakken, wat toch een aanzienlijkere verbetering is ten opzichte van 2 gb, want met 3 gb zul je in single-channel moeten draaien.

Bedankt allemaal weer hoor, ja, ik heb er ook een behoorlijke tijd voor gewerkt dus ik wil zeker weten dat ik wat goeds koop. Ik hoorde trouwens ook dat een 64 bits systeem veel spellen niet kon draaien, is dat juist?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...