Jump to content

rakker126's nieuwe pc


rakker126

Recommended Posts

Interessant, zelfs ik wist dat niet :Y

Wel grappig dat ze voor kwaliteit minder vragen, misschien verkopen ze er zoveel dat ze er een fikse korting op kunnen nemen. Nou, al met al na heel wat gedoe een erg leuk systeempje ^_^

Nu nog even vanavond bestellen en hopelijk heb ik hem snel!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 143
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rakker126

    51

  • Limbolander

    33

  • TaartJJ~!

    20

  • Galiorix

    12

die muis is al aardig oud en wordt inmiddels geeneens meer gemaakt dus dat zal wel zowat de reden zijn, er is trouwens ook een SE ( special edition ) van gemaakt en van die en de intelli 3.0 zijn ook ss ( steelseries, www.steelseries.com ) versies gemaakt, die zijn dus niet meer te koop in de winkel en er zijn genoeg gekken die 200-300 euro geven voor zo'n muis.

Link to comment
Delen op andere websites

Snap trouwens zoiezo niet waarom er dure randapperaten moeten worden aangeschaft om goed te kunnen gamen.

Als je goed went aan een normaal toetsenbord/muis kun je daar heel goed mee overweg.

een beetje gamersmuis geeft meer precisie etc, maar de meeste overpriced muizen van bijvoorbeeld logitech zoals de mx revolution etc zijn gewoon te overgehypt, je wordt gewoon gek gemaakt met woorden waarvan 99% geeneens snapt wat het allemaal is zoals het fenomeen DPI, enigste wat een hogere DPI doet is je sensitiviteit verhogen, je muis wordt dus niet preciezer ofzo met meer DPI alleen "sneller" en dat zijn allemaal dingen wat mensen fout zien, maargoed dat is met allemaal die verkooptechnieken, neem een random computerblad, zie je bij een computer staan " met high definition audio geluidskaart", terwijl elke standaard moederbord van nu dat al heeft.

En ja het minst belangrijke is zeker toetsenbord, die "gamer"toetsenborden hebben vaak wel veel extra snufjes die eigenlijk alleen handig zijn voor MMORPG spelers zoals al die macro's, de rest zoals een verlicht toetsenbord en een schermpje met wat onzin, slaat ook nergens op, waarom heb je anders zon grote monitor voor je neus, juist ja om alle informatie in een keer te kunnen lezen, en er is ook vast wel een lamp in de buurt zodat je toch op je toetsenbord de knoppen kan aflezen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En ja het minst belangrijke is zeker toetsenbord, die "gamer"toetsenborden hebben vaak wel veel extra snufjes die eigenlijk alleen handig zijn voor MMORPG spelers zoals al die macro's, de rest zoals een verlicht toetsenbord en een schermpje met wat onzin, slaat ook nergens op, waarom heb je anders zon grote monitor voor je neus, juist ja om alle informatie in een keer te kunnen lezen, en er is ook vast wel een lamp in de buurt zodat je toch op je toetsenbord de knoppen kan aflezen :puh:

Of je leert gewoon blindtypen, ik kijk nooit naar men toetsenbord :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En ja het minst belangrijke is zeker toetsenbord, die "gamer"toetsenborden hebben vaak wel veel extra snufjes die eigenlijk alleen handig zijn voor MMORPG spelers zoals al die macro's, de rest zoals een verlicht toetsenbord en een schermpje met wat onzin, slaat ook nergens op, waarom heb je anders zon grote monitor voor je neus, juist ja om alle informatie in een keer te kunnen lezen, en er is ook vast wel een lamp in de buurt zodat je toch op je toetsenbord de knoppen kan aflezen :puh:

Of je leert gewoon blindtypen, ik kijk nooit naar men toetsenbord :puh:

ik ook niet maarja :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even een vraagje tussen door:

Waar kan je zo' n ding selecteren waarmee je draadloos internet kan ontvangen? Want het ding dat ik nu heb geselecteerd schijnt alleen te kunnen verzenden....

via zon wireless usb stickje, maar ga gewoon zeiken bij je ouders dat ze een kabel leggen want dat is duizend keer beter voor gamen :)

zag trouwens dat alternate ook everglide verkoopt, de everglide titan monstermat is ook een erg goede muismat, en geeneens zo duur

http://www.alternate.nl/html/product/Muize...erMat/-1058710/?

zou voor die gaan, dat is de grootste versie maar vertrouw me dat je dat wel nodig zult hebben met een stoffen muismat.

Bewerkt: door Scrtz
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bij elke mediawinkel voor een paar tientjes een (draadloze) netwerkkaart kopen, da's geen probleem.

Overigens heb ik hier gewoon een standaard Acer muis en Acer toetsenbord, en werkt heerlijk. Mijn vader heeft een dure draadloze muis en toetsenbord, maar vind mijn eigen muis en toetsenbord veel fijner. Laat je dus niet gek maken voor winkels die je een dure muis willen verkopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt bij elke mediawinkel voor een paar tientjes een (draadloze) netwerkkaart kopen, da's geen probleem.

Overigens heb ik hier gewoon een standaard Acer muis en Acer toetsenbord, en werkt heerlijk. Mijn vader heeft een dure draadloze muis en toetsenbord, maar vind mijn eigen muis en toetsenbord veel fijner. Laat je dus niet gek maken voor winkels die je een dure muis willen verkopen.

draadloos is sowieso waardeloos voor gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het... Mijn ouders zouden wel kabel willen aanleggen maar het is niet mogelijk omdat er al een tv kabel doorheen loopt....

Ik kan mijn computer nog wat verbeteren omdat ik iemand ken die voor zeven euro het besturingssysteem kan regelen ^_^ misschien de processor inwisselen voor een I-7 en een iets betere grafische kaart denk ik dan ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het... Mijn ouders zouden wel kabel willen aanleggen maar het is niet mogelijk omdat er al een tv kabel doorheen loopt....

Ik kan mijn computer nog wat verbeteren omdat ik iemand ken die voor zeven euro het besturingssysteem kan regelen ^_^ misschien de processor inwisselen voor een I-7 en een iets betere grafische kaart denk ik dan ^_^

ga voor hd4870, en dan een x-fi gamer geluidskaart erbij en dan zit je helemaal goed hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...